Vondt over skambenet

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er 11+2 og kjenner det er mye aktivitet i livmor. Vet den er på vei over skambenet innen kort tid. Har gått over 15000 skritt i Oslo sentrum to dager på rad og i kveld er jeg kjempeøm i symfysen og litt ut mot lysken. Føles annerledes enn voksesmerter og jeg er redd det er bekkenet. Noen av dere som har kommet lenger enn meg som har opplevd dette og evt at det har blitt bedre? El har noen råd?
 
Jeg er 11+2 og kjenner det er mye aktivitet i livmor. Vet den er på vei over skambenet innen kort tid. Har gått over 15000 skritt i Oslo sentrum to dager på rad og i kveld er jeg kjempeøm i symfysen og litt ut mot lysken. Føles annerledes enn voksesmerter og jeg er redd det er bekkenet. Noen av dere som har kommet lenger enn meg som har opplevd dette og evt at det har blitt bedre? El har noen råd?


Det høres ut som bekkenløsningen jeg hadde med siste.
Jeg dro til pysio og fikk stor hjelp av det. Viste seg at det var noe skevhet på siden og mot ryggen, som ga meg smerter kun på skambeinet og over.
Jeg ble veldig overrasket over at det var bekkenløsning, da jeg forventet at bekkenet skulle være vondt :p
 
Lukter bekkenløsning, jeg hadde det sånn forrige svangerskap (dog ikke så tidlig). Det er mye man kan gjøre for at det skal bli bedre, støtter å ta kontakt med fysio for å ta tak i deg tidlig :D
 
Takk for svar. Fikk time på mandag som var hos kiropraktor. Sliter fortsatt med litt vondter i korsryggen men jeg sover med pute mellom bena og går kortere turer så virker som det verste har roa seg nå. Krysser fingrene for at det ikke slår til helt enda :)
 
Kan ikke/tør ikke løfte barna eller trille vogna med jentungen i nå. Da kjenner jeg det med en gang. Eller å sitte på gulvet, så begynner å se litt mørkt på bekkenløsning dette svangerskapet også gitt
 
Back
Topp