Vondt om natta

Mai 2020

Blir kjent med forumet
Hei .. er det noen som har opplevd at magen stivner og gjør litt vondt om natta ?? Slitt med dette par uker nå er 15 uker nå. Skal sies at jeg sover på siden helst venstre og er gjerne den siden som er værst. Går over når jeg snur meg men er irriterende og våkne opp av det i tillegg til den nattlige walken til do..
 
Høres ut som kynnere. Har det innimellom selv, men ikke om natta men ved aktivitet..
 
Jeg sliter med at alle liggestillinger på et eller annet vis er vonde. Med en ettåring som våkner sånn ca en gang i timen, og 20 minutter for å finne en brukbar sovestilling etter hver vekking, så blir jeg litt sliten....mildt sagt.
 
Jeg sliter med at alle liggestillinger på et eller annet vis er vonde. Med en ettåring som våkner sånn ca en gang i timen, og 20 minutter for å finne en brukbar sovestilling etter hver vekking, så blir jeg litt sliten....mildt sagt.
Det trur jeg på:shy:
 
Jeg har bare vondt i bekkenet om natten.. kommet denne uken. Våkner av at jeg har ligget litt for lenge på ene siden, og er stiv som en stokk når jeg skal snu meg.
 
Jeg har bare vondt i bekkenet om natten.. kommet denne uken. Våkner av at jeg har ligget litt for lenge på ene siden, og er stiv som en stokk når jeg skal snu meg.
Kanskje det er det det er... For jeg er stiv jeg å, men hjelper når jeg snur meg da..
 
Har det selv, men ingenting å bekymre seg over. :)
Hadde sterke kramper sist jeg hadde MA, og har hatt lignende smerter denne gangen, men ikke på samme måte og alt står bra til, er 15+3, og var hos jordmor i dag og hørte sterk og fin hjertelyd.:Heartred
 
Har det selv, men ingenting å bekymre seg over. :)
Hadde sterke kramper sist jeg hadde MA, og har hatt lignende smerter denne gangen, men ikke på samme måte og alt står bra til, er 15+3, og var hos jordmor i dag og hørte sterk og fin hjertelyd.:Heartred
Takk :Heartred merker jeg blir ekstra beskymret jo nærmere UL jeg kommer, 3 uker igjen:clock:confused2
 
Back
Topp