Vondt og stiv i alle ledd!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Om morgenen når jeg våkner opp har jeg så vondt og er stiv i alt av ledd i kroppen. Spesielt leddene i fingrene. Det gjør skikkelig vondt å bøye på fingrene, og er øm i leddene ellers i kroppen. Det samme skjer når jeg har slappet av litt for lenge på sofaen e.l. Er det helt normalt eller?? Regner med det kan ha med vann i kroppen (selv om jeg har minimalt), og evt. at leddene i kroppen mykes opp når det nærmer seg termin?

Når jeg endelig får sove om natten, ligger jeg i en stilling hele tiden. Er kun en måte jeg sovner på for tiden :p Da er jeg ekstremt stiv og støl i hele kroppen når jeg våkner. Er jo ikke rart når man ligger i en posisjon så og si hele søvnen.

Om morgenen når jeg våkner opp har jeg så vondt og er stiv i alt av ledd i kroppen. Spesielt leddene i fingrene. Det gjør skikkelig vondt å bøye på fingrene, og er øm i leddene ellers i kroppen. Det samme skjer når jeg har slappet av litt for lenge på sofaen e.l. Er det helt normalt eller?? Regner med det kan ha med vann i kroppen (selv om jeg har minimalt), og evt. at leddene i kroppen mykes opp når det nærmer seg termin?

Jupp, i fingrene:) typisk for carpal tunnel syndromet:)

Jupp, i fingrene:) typisk for carpal tunnel syndromet:)

Er ikke det mer nummenhet som er symptomet da? Her er det snakk om at fingrene er stive liksom, og det gjør vondt å røre på de frem til jeg har varmet de opp liksom :P

Er ikke det mer nummenhet som er symptomet da? Her er det snakk om at fingrene er stive liksom, og det gjør vondt å røre på de frem til jeg har varmet de opp liksom :p

Er nok en kombinasjon. Jeg har helt stive fingertupper om morgenen, særlig de tre i midten på høyre hånd. Dette på grunn av vann og carpal t.s. Men det er ikke farlig og går over etter fødsel :)

Jeg også! Fingrene er super stive! Ubehagelig! Og akk som om det strekker i hælen min når jeg reiser meg opp, eller bøyer meg!
Men jeg har masse vann i kroppen da.. Er super slitsomt!!

Er nok en kombinasjon. Jeg har helt stive fingertupper om morgenen, særlig de tre i midten på høyre hånd. Dette på grunn av vann og carpal t.s. Men det er ikke farlig og går over etter fødsel :)

okey, men da er det nok det :-) Takk for info!

Back
Topp