Vondt og lei...

Plutti89

Plutti89
Sikkert ikke den første klage tråden...
Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig lei her. 11 dager til terminen min, og det er nesten så jeg blir sur hver gang jeg ser at det er andre som har født her inne :p selv om det er jo skikkelig koselig for dem det gjelder, så blir jeg selv bare mere utålmodig av å lese det :p

Mye vondt har jeg også.. Vondt i bekkenet... Til tider vondt nedover i høyre fot, antaglig babyen som trykker på nerver? Flere som har det slik?
Og igår kveld så fikk jeg stikninger i (unnskyld detaljer) skjeden, kjennes ut som om noen stikker med en nål.. Andre som har kjent det slik? Hvorfor får jeg disse smertene?


#klage #klage #klage........

Vil ha babyen min ut nååå!


Meg&Magetrollet<3
 
Jeg har akkurat de samme plagene og flere dager enn deg til termin om det er en trøst . Stikkingen er veldig merkelig , som om noen skal stikke seg gjennom. Er det normalt?? :p

Ellers er det mye nedpress og vonde spark, og jeg er så lei av å bli fetere og fetere. Vil bare ut og trille, bevege meg normalt , få tilbake et anstendig ganglag og ha kvalitetstid med babyen. Klage klage klage :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helt vanlige smerter, dessverre :p og helt vanlig å bli lei ;) nedpress,stikninger bekkenplager løsninger og låsninger her og der.. Er lov til å bli lei :) Er 1 dag på overtid og jeg har bare innfunnet meg med at denne babyen kommer til å være inni meg for alltid :p
 
Bra det er flere enn bare meg som har det slik :p

Regner med at jeg også må gå på overtid, best å bare forberede seg på det med en gang liksom:p

Ja også blir man jo så tjukk :p nærmer meg 80 kg nå, å det synes jeg er skremmende, siden jeg var under 60 kg før jeg ble gravid ... Skal jo liksom få bort disse kiloene etterpå også....
Blir hardtrening med barnevogna i vinter :p


Meg&Magetrollet<3
 
Bra det er flere enn bare meg som har det slik :p

Regner med at jeg også må gå på overtid, best å bare forberede seg på det med en gang liksom:p

Ja også blir man jo så tjukk :p nærmer meg 80 kg nå, å det synes jeg er skremmende, siden jeg var under 60 kg før jeg ble gravid ... Skal jo liksom få bort disse kiloene etterpå også....
Blir hardtrening med barnevogna i vinter :p


Meg&Magetrollet<3

Kiloene går stort sett vekk av seg selv etter fødselen og i ammeperioden :) mm man spiser veldig usunt hver dag ;) Noen sliter også uasett, men de fleste får normalvekta si rimelig fort tilbake... Bare selve fødselen så mister man ca12kg ;)
 
Ønsker dere som fortsatt venter, lykke til! ;)
Plutselig så er fødselen i gang! :)
Jeg var forberedt på å gå over terminen og var redd for å bli satt i gang.. igjen. Var utålmodig, lei og i dårlig form.
Men plutselig så gikk slimproppen og da begynte det virkelig å skje noe. To døgn etter var veslejenta født!
Rett før fødselen så hvilte jeg masse. Anbefaler dere å ta det med ro og ikke stresse..
Trenger litt energi til å gjennomføre fødselen. :)
Og kiloene tenker man ikke så mye på når man får babyen i armene.
Jeg føler meg tynn allerede bare få dager etter fødsel. Har allerede gått ned nesten 10 kilo og magen er nesten borte alt!
Positivt overasket!! :D
 
Back
Topp