Vondt og lei

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har så sinnsykt vondt i hele kroppen, den verker som besatt.. Klarer så vidt å reise meg opp og korsryggen er som et kapittel for seg selv :( Dessuten føler jeg meg helt utkjørt og sliten.. har 0 energi!! :( Følelsen av å være helt utladet for å si det sånn.. Har hatt en del vann i kroppen lenge, men det blir bare verre og verre for hver dag som går og jeg føler meg helt stiv i alle ledd. Hendene og føttene dovner stadig bort og det er skikkelig ubehagelig.. Er akkurat 38 uker idag og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut mere snart... Sånn det var dagens syt!

Har så sinnsykt vondt i hele kroppen, den verker som besatt.. Klarer så vidt å reise meg opp og korsryggen er som et kapittel for seg selv :( Dessuten føler jeg meg helt utkjørt og sliten.. har 0 energi!! :( Følelsen av å være helt utladet for å si det sånn.. Har hatt en del vann i kroppen lenge, men det blir bare verre og verre for hver dag som går og jeg føler meg helt stiv i alle ledd. Hendene og føttene dovner stadig bort og det er skikkelig ubehagelig.. Er akkurat 38 uker idag og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut mere snart... Sånn det var dagens syt!

Har det litt på samme måten, eller iallefall at jeg bare er utrolig trøtt for tiden... Sover lenge, og igår følte jeg meg og øm i kroppen/magen, og er lei og vil bare ha denne fødselen overstått slik at jeg kan "komme igang med å være mamma" på en måte :) Jeg er 38+5 idag... Litt lei...
Og, litt syting må være lov :)

Har det litt på samme måten, eller iallefall at jeg bare er utrolig trøtt for tiden... Sover lenge, og igår følte jeg meg og øm i kroppen/magen, og er lei og vil bare ha denne fødselen overstått slik at jeg kan "komme igang med å være mamma" på en måte :) Jeg er 38+5 idag... Litt lei...
Og, litt syting må være lov :)
Det verste er at kroppen gjør så forferdelig vondt :( Verker og klarer knapt å bevege meg..

Off.. Høres ikke godt ut! Jeg har også mye vann, slik at fingrer er helt stive og vonde, føttene er et kapittel for seg selv.. Men bruker støttestrømper så mye jeg kan, det hjelper litt :) Jeg har egentlig sovet godt og mye (ift hvor mye og godt jeg har sovet i det siste) de siste nettene, men er likevel kake og stuper i seng samtidig som ungene... Synes litt synd på mannen min, men jeg er så sliten at jeg er uansett ikke særlig festlig å være med..

Jeg bør vel belage meg på overtid, pga gått mye over to ganger før, men er så sliten, lei og føler meg tung og ukomfertabel i/med kroppen, så håper det snart setter i gang!!

Litt syt er lov, her er vel kanskje den beste plassen for det :)

40 uker i dag, forresten :)

Kjenner meg igjen med at kroppen verker hvertfall :-( mulig det er muskelsmerter? Ikke noe behagelig hvertfall.. Men i dag er jeg også mega super kvalm, småsvimmel og i generelt dårlig form! Hodepine som ikke vil slippe... 38+2 i dag. Jeg å er der nå at jeg bare vil ha dette overstått, og bli ferdig så jeg kan bli meg selv igjen etterhvert.. Lei av å føle meg i dårlig form.. :-/ konstant uggen! Lov å klage litt nå ja.. :-)

Back
Topp