Vondt og det presser bakk på ryggen

latina88

Andre møte med forumet
Hei er i uke 34+2 og for to dager siden har jeg følt smerte og mye press bakk på korsryggen og mot høftene.. Det kommer og går... Men magen er ikke harde.. Hva kan det være?
Har hatt masse falske rier de siste mnd og babyen er langt nede allerede..
 
I Preglife appen står det på uke 34:
«Østrogenet og et hormon som heter relaxin bløtgjør bekkenet som forberedelse til fødselen, og dette kan gjøre at du får vondt i ryggen eller bekkenet»

Kanskje det er det?:think005
 
Synes det der høres ut som noe annet jeg da men. Kanskje du burde ta en telefon til føden?
 
Ville rett og slett kontaktet føden og hørt hva de mener, mulig de vil ha deg inn på en sjekk:)
 
Det er mye press fra babyen ned, noe han har begynt samtidig som de smerte i ryggen begynte.. Og i dag har jeg hatt masse kynnere . Skal vente til i morgen så ringer jeg og høre litt..
Smerte y ryggen, er sån press på korsryggen og vondt og jeg kjenne hele kroppen blir varme, hjertebank .. Fikk 5 ganger i dag tidlig og 2 ganger No på kvelden... Men føler ikke noe framme i magen når dette kommer.. Men takk for tips skla ringe i morgen og høre hva de mener.. ❤️
 
Det er mye press fra babyen ned, noe han har begynt samtidig som de smerte i ryggen begynte.. Og i dag har jeg hatt masse kynnere . Skal vente til i morgen så ringer jeg og høre litt..
Smerte y ryggen, er sån press på korsryggen og vondt og jeg kjenne hele kroppen blir varme, hjertebank .. Fikk 5 ganger i dag tidlig og 2 ganger No på kvelden... Men føler ikke noe framme i magen når dette kommer.. Men takk for tips skla ringe i morgen og høre hva de mener.. ❤️
Er det lenge siden du har tatt urinprøve ? Kan ikke være en kraftig uvi? Man får andre symptomer på uvi i svangerskapet
 
Back
Topp