Vondt og øm når jeg tar nederst på magen

Sia

Forelsket i forumet
Fikk skikkelig vondt i magen i sta. Vonde murringer og kramper, da det var en del stress på jobb, kjente jeg måtte roe litt ned da.
Kjenner på magen min nedest og den er helt øm, har du opplevd liknene? Blir selvsagt redd med en gang, for at det skal være no galt.
 
Jeg opplever det samme når jeg er på jobb ( hektisk og tung jobb) gir seg når jeg får slappet av en stund
 
Jeg opplever det samme når jeg er på jobb ( hektisk og tung jobb) gir seg når jeg får slappet av en stund

Jeg har også hektisk og tung jobb. Blir så redd når jeg kjenner slik:/ ja har gått litt over, men er fremdeles øm og kjenner litt ubehag nederst i magen.
 
Ja, de første gangene var jeg helt sikker på at det gikk gæærnt. Var veldig ubehagelig. Som oftest må jeg sove før ubehaget blir helt borte. Er vel at det vokser
 
Ja, de første gangene var jeg helt sikker på at det gikk gæærnt. Var veldig ubehagelig. Som oftest må jeg sove før ubehaget blir helt borte. Er vel at det vokser

Ja huff det er kjipt å gå rundt å nesten konstant være småredd for at det skal være noe galt med spiren i magen. Gleder meg til jeg kommer meg dit at ting er litt mer sikkert!

Ja det er mye som skjer og vokser inni der, så det er ikke rart vi kjenner på litt vondter heller[emoji4]

Er forresten bedre i magen nå, så det kom av stresset på jobb tror jeg..
 
Last edited:
Jeg får det hvis jeg strekker meg sånn ordentlig, og hvis jeg rører på magen litt hardt.

Skulle for eksempel vise frem valkene mine til samboer i går :p (jepp....) Sånn: Han sa at det var irriterende med fett på magen. Så jeg tok tak i mitt ikke-gravidrelaterte magefett og ristet på det og sa: mener du sånn her?? :p Det skulle jeg IKKE gjort. Det var skikkelig vondt en stund etterpå.. hahaha
 
Ja. Jeg hadde ikke sett for meg hvor bekymret man faktisk er i starten. Overanalyserer alt kroppen gjør.
Stress og mye aktivitet gir meg murringer hvertfall. Nå jobber jeg bare 20% pga formen, og det holder i massevis
 
Back
Topp