Vondt nederst i mageregionen

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Flere som har det?[8|]Jeg vet seriøst ikke om det kan være menssmerter for det er så lenge siden jeg har hatt det.[:-]Det er ikke UVI for det har jg sjekket.Det kommer og går og er ikke sånn kjempevondt heller.Jeg vegrer meg for legesjekk kjenner jeg[:'(][&:]Jeg har ikke hatt mensen etter fødsel,kun noen dager pga cerazette(sluttet etter en uke på de)Kan det være sopp?[8|]Det er jo som regel kløe og svie er det ikke?så lenge siden jeg har hatt det...noen som vet eller må jeg ringe legen imorgen?[:'(][:o][:D]

sitter og tenker på akuratt det samme [&:] Har også vondt slik som du sier....har heller ikke hatt mens etter fødselen så jeg mistenker at det kan være det som er på gang !!!

Eg var helt ferdig nedi magen før første eggløsning.
Det var litt som du beskriver. Var nesten så eg begynte å lure på om eg var gravid.

ORIGINAL: Mamsemumsen

Dere er nok gravide med tvillinger hele gjengen [:D][:D]

ja tatt seg ut[:-][8D]

Nei farang er det ikke.Det kan det ikke være.Jeg tror det er rett og slett menssmerter.Det er ikke hele tia men kommer å går.Idag har det ikke vært så mye og jeg har sånn følelse på at mensen kommer snart..møkk[:@][8D]

Er sånn her og. Kjennes ut som mensen er på tur tilbake, og sånn har det kjentes i ca 1 mnd nå, men den har ikke kommet. Og den trenger for all del ikke å komme heller.

Så rart da[:-]Var ikke sånn med førstemann.Men da kom mensen mye tidligere tilbake for jeg ammet ikke .Jeg har mensmurringer og ikke direkte vondt mer nå så sitter nå her å venter og venter[:'(]ER IKKE GRAVID.Det går ikke an rett og slett[8D]

ORIGINAL: LittleMonkey

Har det på samme måte [&:]

Back
Topp