Vondt nederst i magen....

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Utrolig hvor fort enn glemmer... Har vondt nederst i magen. Flere som hadde det under synarelle sprayinga? Synes magen min har vært så rar siden forrige forsøk....
Mulig det er bivirkninger. Merker allerede litt hodepine og at trettheten kommer snikende.[&:]

Eg hadde det ikkje, men eg trur ikkje det er unormalt å bli rar i magen med alle desse medisinane me tar. Men får du veldig vondt ville eg absolutt ha sjekka det eller snakka med klinikken.

Masse lykke te[:)][:)] Håpa bivirkningane blir litt snillare[:D]

Jeg hadde ikke det. Tror heller ikke det er en vanlig bivirkning. Men kroppene våres reagerer jo forskjellig. Tror ikke noe er umulig.
Men det kan ikke komme av stress, anspenthet osv i forbindelse med forsøk da? Er jo en stor påkjenning både physisk og fysisk.

Det jeg hsker var bare at mensen var litt vondere enn normalt, mensen på negativt forsøk og de to neste mensene også, husker ikke helt. Men jeg har normalt ikke vondt når jeg har mensen da.
Så jeg kan ikke svare deg på dette med magesmertene dine.
Men trett var jeg av sprayingen og mine øyne hovnet opp også - allergisk reaksjon.

Fikk du "syster" eller poser  etter sist forsøk???
Da kan du få litt vondt imagen din. Eg slett med litt mer mage smerter på 2 forsøke , for da hadde eg syster som de kaldte det på sykehuset.
Men ta en telefon på mandag og hør med de på klinikken. BEDRE med en telefon for mye enn en for lite[;)]

ORIGINAL: enlitenen

Jeg hadde ikke vondt i magen når jeg sprayet![:)] Håper det ordner seg snart!

ORIGINAL: Jon Blund

Fikk du "syster" eller poser  etter sist forsøk???
Da kan du få litt vondt imagen din. Eg slett med litt mer mage smerter på 2 forsøke , for da hadde eg syster som de kaldte det på sykehuset.
Men ta en telefon på mandag og hør med de på klinikken. BEDRE med en telefon for mye enn en for lite[;)]

Takk for svar. Har ikke fått påvist syster, men har tenkt på det. Ringte Ullevål for noen uker siden for å høre hva all den aktiviteten nedi der kunne være. Har ikke vært konstant murring, men mye mer enn normalt gjennom hele syklusen. De sa det ikke var uvanlig etter negativt forsøk og trodde ikke det var syster. Får ringe igjen i morra, men fullførte du forsøket på vanlig måte? Når oppdaget de at det var syster?

De oppdaget systene , når eg var og sjekka eggposene for uthenting av egg. Så forsøke gikk sin gang, bare med mer vondt i magen enn normalt. Men kan jo hver at det var mer vondt den 2 gangen og da, for det var da det klaffa med Einar.

Men det e alltid bedre å spør der du går[;)] De e så flinke og forklare, og gode til å ta vare på enn. Hvertfall på helse fonna[:)]

ORIGINAL: Jon Blund

De oppdaget systene , når eg var og sjekka eggposene for uthenting av egg. Så forsøke gikk sin gang, bare med mer vondt i magen enn normalt. Men kan jo hver at det var mer vondt den 2 gangen og da, for det var da det klaffa med Einar.

Men det e alltid bedre å spør der du går[;)] De e så flinke og forklare, og gode til å ta vare på enn. Hvertfall på helse fonna[:)]

Da satser vi på full klaff her også!!

Back
Topp