Vondt nederst i magen

VFA

Betatt av forumet
Jeg har mye vondt nederst i magen, spesielt etter at jeg har gått litt, ryddet, bøyd meg osv. Er det fler som har det sånn?

Jeg hadde det slik når jeg stresset mye på jobb, men kom seg når jeg fikk slappet av en del. Så lenge jeg ikke overanstrenger meg eller stresser går det fint :)

Jeg har det også sånn. Er førstegangs, så aner ikke om det skal være sånn - men har ofte vondt eller ubehag nederst i magen.

Sånn hadde jeg det i går. Veldig mye vondt etter en skikkelig dårlig telefonsamtale. Får det også hvis jeg løfter mye og tungt og hviler lite i løpet av en dag.

Jeg også har der sånn av og til:/. Andre ganger mer vondt enn andre. Kan jo hende bare ting vokser og strekker seg:)

Har hatt det oftete nå siste uken. Spesielt idag når eg har vert på jobb og tatt i noen ekstra tak. Er 14+1 idag. Tror jeg hadde det sist gang jeg var gravid også. Tenker det blir litt sånn når ting vokser og strekker seg nedi der.

Har det samme! Ubehagelig, men tror ikke det er farlig :)

Hatt en ettermiddag med vondt pga stress på jobb. Og jeg som vanlig elsker stress, prøver så godt jeg kan å roe ned :)

Back
Topp