Vondt nederst i magen

Har hatt det samme i går og litt i dag.. Ble litt luren, men tenker at det sikkert er modning:)

ja, har det på samme måte.. men ikke diare da.. jeg har begynt å slite med forstoppelse igjen :P

Lite diare her, da er det heller stikk motsatt:P

Da må dere ta noe for å forebygge forstoppelse! Mye unødig vondt :p

Har fryktelig vondt innimellom her og... har måtte gå å legge meg å se om de har gått over når de har vært på sitt verste, har nesten vurdert om det er noe på gang, men så roer det seg når jeg hviler...!

Jeg får litt diareaktig (ikke så løst, men må på do) når jeg har sterke kynnere/modning, tenker det er noe som trigger hverandre..? Får håpe det gir seg for deg!

Jeg har hatt det slik før fødsel med begge de forrige! Da ordnet kroppen selv med tømming i ett par dager, så startet det med rier :)

Fraaa mobilen <3

Jeg får litt diareaktig (ikke så løst, men må på do) når jeg har sterke kynnere/modning, tenker det er noe som trigger hverandre..? Får håpe det gir seg for deg!

Samme her,sist onsdag hadde jeg faktisk rier i 1,5 timer, 3-5 min mellom hver ri,og de varte i 30-50 sek,trodde seriøst at ungen sku komme, men jordmor på føden sa jeg måtte legge meg flatt ned å se om det gikk over,og da fikk jeg diaré itillegg , og hun sa det var helt normalt og at mange fikk d når de hadde rier eller sterke kynnere, det satt liksom igang prosesser når magen trekker seg sammen :) så sa hun også at det var et godt tegn å ha mye kynnere og mensensmerter, hun sa at det var modning og gjorde at fødselen kom til å gå lettere ;) men det betydde ikke at ungen kom til å komme tidligere av den grunn ;)

Back
Topp