Vondt nedentil

Twilight

Forumet er livet
Er det fler som har det? Er så ubehagelig, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Det virker ømt og strekker ved kjønnsleppene, til tider vondt, men mest ubehagelig. :o Kan ikke huske at jeg hadde det i mitt første svangerskap :p

Ja, jeg har også det. Hadde ikke dette med forrige. Er sånn at det er ubehagelig å tørke meg av og til, noen dager er jeg reint hoven i underlivet, og i tillegg har jeg svake smerter av og til fra livmorhalsen eller det området.

Ikke vondt å ta på, men er ofte hoven og er ganske sikker på at jeg var symfyseløsning.

Er ofte hoven jeg og, får en veldig sann ubehagelig følelse der nede, uten at jeg klarer å spesifisere de mer :p

Ikke vondt å ta på, men er ofte hoven og er ganske sikker på at jeg var symfyseløsning.
Ikke vondt å ta på her heller.

Godt jeg ikke er alene om det og at det er vanlig. Blir jo så bekymra

Ikke vondt å ta på her heller.

Godt jeg ikke er alene om det og at det er vanlig. Blir jo så bekymra
Det skjønner jeg godt du blir. Det som er så godt med forum; å se at andre er i samme situasjon. Selv om jeg selvfølgelig ikke ønsker at andre skal ha det vondt :)

Samme her :p føler meg hoven, øm og sår.

Jeg nevnte dette for jordmor, og hun begynte å snakke om at det kunne komme av infeksjon, så hun mente jeg burde vurdere å få gjort en gu hos lege. Spurte om jeg hadde kløe/svie eller lukt/farge og sånt. Måtte jo bare si at jeg var ganske sikker på at det ikke var noe slik. Syns det ble litt rart, spesielt når så mange her beskriver at de har det samme. Tenker jo det er mer relatert til babyen, vekta av babyen og alt, bekkenet, hormoner og trykk og sånt.

Jeg nevnte dette for jordmor, og hun begynte å snakke om at det kunne komme av infeksjon, så hun mente jeg burde vurdere å få gjort en gu hos lege. Spurte om jeg hadde kløe/svie eller lukt/farge og sånt. Måtte jo bare si at jeg var ganske sikker på at det ikke var noe slik. Syns det ble litt rart, spesielt når så mange her beskriver at de har det samme. Tenker jo det er mer relatert til babyen, vekta av babyen og alt, bekkenet, hormoner og trykk og sånt.

Ja, høres merkelig ut om alle skulle ha en infeksjon :p

Merkelig =\ Jeg nevnte det for legen idag og hun sa det var helt vanlig pga vekten av babyen blant annnet. Unødvendig av henne og skremme deg :( Jeg gjorde feks tydeligvis noe jeg ikke skulle gjort på yoga så her har det blitt myyyye verre. Men men.. 6 uker igjen!

Back
Topp