vondt nedentil...

smd87

Elsker forumet
Har i det siste.døgnet fått skikkelig vondt nedentil. Det er liksom bena i underlivet som er vonde. Er dette en del av bekkenløsning tro?? Eller kan det være noe annet? Har også hatt veldig mye nedpress i det siste noe som har gjordt det verre. Det klemmer masse på blæra mi om dagen også, veeldig ubehagelig. Noen tanker om hva det er?

Jeg har det på samme måten og jm sier det er fordi hodet er festet og at han skrur seg nedover i bekkenet. Veldig ubehagelig og det presser mye mer på blæra nå enn før også. Men det er ikke noe farlig, helt normalt ;)

Har det akkurat slik selv.....

Jeg håpet på at det var noe på gang! men neiiida....

Det hjelper i ligge i badekaret syns jeg :) Ellers så kan det også hjelpe å bytte stilling på hvordan du sover om natten, det syns jeg hjelper...en liten stund vertfall.

Noen ganger kjennes det ut som om hun faktisk er på tur ut....skikkelig nedpress, og stikking øverst i sjeden/nederst i livmoren, noen ganger gjør det så vont den stikkingen at jeg skvetter skikkelig til.....kjenner jeg er ganske lei nå, håper at det skjer noe her snart :)

Lykke til :)

Takk for svar :)

Ja det er skikkelig ubehagelig og jeg bare går å hååper at ting vil skje snart, men siden jeg gikk så langt over forrige gang så er det vel liten sjangs for å komme igang tidlig denne gangen selv om alt føles annerledes nå :p

Back
Topp