Vondt nedentil etter søvn

Lotta915

Glad i forumet
Magen er øm, bekkenet er ømmere, men nedentil gjør det ordentlig vondt når jeg nettopp har stått opp. Jeg merker kynnere som kommer og går i ett kjør mens jeg holder på å våkne. Er det slik at kroppen jobber veldig mens jeg sover?
 
Klarer omtrent ikke bevege meg, gå eller sitte den første timen etter å ha stått opp. Verst når jeg sover på dagtid.

Jeg skulle hatt rullator etter jeg har sovet :hilarious: er nok normalt og ufarlig. Vi har jo babyer på over 3 kilo som ligger inni der nå :)
 
Bare rart at jeg ikke får sånn vondt når jeg er våken og aktiv.

Det har ikke jeg heller det, og det virker som veldig mange andre også har ekstra vondt etter å ha sovet :)
 
Magen er øm, bekkenet er ømmere, men nedentil gjør det ordentlig vondt når jeg nettopp har stått opp. Jeg merker kynnere som kommer og går i ett kjør mens jeg holder på å våkne. Er det slik at kroppen jobber veldig mens jeg sover?

kroppen min jobber forresten veldig mens jeg sover. Våkner alltid av at jeg har kynner...
 
Om jeg har forstått ting riktig så er det når kroppen er mest avslappet at det skjer mest modning. Pluss da blir gjerne baby mer aktiv så kanskje det er et resultat av dette du kjenner? :)
 
Jeg merker mest nedpress om natten/morgenkvisten og ofte kynnere på morgenen! Tror det er veldig vanlig med mer modning når man slapper av ja!
 
Om jeg har forstått ting riktig så er det når kroppen er mest avslappet at det skjer mest modning. Pluss da blir gjerne baby mer aktiv så kanskje det er et resultat av dette du kjenner? :)

Det visste jeg ikke, men det gir jo litt mening. Da er det fint med 8t søvn om natten samt 3t søvn om dagen :p
 
Back
Topp