Vondt når jeg sitter

Heidi95

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hei! Merker at når jeg sitter, spesielt når det er litt hardt, så er det ubehagelig/vondt midt på rompa (like etter sprekken starter ). Beklager litt detaljert!
Noen flere som har det? Kan det eventuelt være bekkenet?
 
Kan være vondt i halebeinet. Men vær også obs på om det er sacralcyste. Jeg fikk det i mitt første svangerskap, var ekstremt vondt. Trodde det var halebeinet først, men kunne ikke sitte etter hvert, fikk antibiotika, ble noe bedre, men det tok det ikke helt og endte til slutt opp på akutten og ble da operert samme natt. De var nok ekstra på siden jeg var gravid. Mange opplever vondt, og så er det bare halebeinet, men greit å i alle fall vite om.
 
Kan være vondt i halebeinet. Men vær også obs på om det er sacralcyste. Jeg fikk det i mitt første svangerskap, var ekstremt vondt. Trodde det var halebeinet først, men kunne ikke sitte etter hvert, fikk antibiotika, ble noe bedre, men det tok det ikke helt og endte til slutt opp på akutten og ble da operert samme natt. De var nok ekstra på siden jeg var gravid. Mange opplever vondt, og så er det bare halebeinet, men greit å i alle fall vite om.

Oii, såpass ja. Satser på at det «bare» er halebeinet, men greit å vite om i tilfelle :) får ta det opp med legen neste uke og kiropraktoren uken etter. Takk for nyttig info!
 
Har det samme, tror det er Det helt unyttige halebeinet. Gikk ikke bort før etter fødsel med de to andre graviditetene mine.:wideyed:
 
Back
Topp