Vondt når jeg nyser

En tråd i 'Juli 2017' startet av Lykkespiren2017❤️, 4 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkespiren2017 Blir kjent med forumet

Flere som av og til for veldig vondt/kjenner godt i livmoren når dere nyser? Fikk veldig vondt i sted og ble nesten litt bekymret

2. Lykketreff Gift med forumet

Det får jeg også, og når jeg blåser nesa. Hadde det sånn sist også, og det gikk veldig fint :)

3. Lykkespiren2017 Blir kjent med forumet

Det er bra å høre:) man blir jo bekymret for alt, særlig som førstegangs gravid!

• Liker Liker x 1
  4. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Og når jeg tisser og er skikkelig tissatrengt[emoji23]

5. Lykketreff Gift med forumet

Sant det :) mye "lettere" denne gangen for min del :) i hvert fall færre bekymringer

6. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Bare det å strekke seg,etter å ha sittet i ro en stund,er vondt:D men helt normalt :)

7. -lillespire- Forelsket i forumet

Jeg "krøller meg sammen"/løfter knærna opp mot brystet eller setter meg på huk når jeg kjenner jeg må nyse, da slipper jeg den smerten. Ser veldig teit ut å gjøre det ute blant folk så det skjer bare hjemme :p men er glad jeg fant noe som funka for det gjør utrolig vondt å nyse :s

• Liker Liker x 1
  8. BE1994 Andre møte med forumet

Sånn har jeg det og! Hjelper som nevnt over her å krumme seg sammen litt :)

9. Bondefrua0917 Betatt av forumet

Jeg har det også sånn. Drar til meg beina om jeg må nyse i senga. Og på trening er det ikke alltid like behagelig med ulike sit ups.

10. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Fikk latterkrampe her om dagen og det var vondt :p Lo og grein om hverandre:hilarious:
    Helt normalt ;)

11. Kelebek Flørter med forumet

Har også fått vondt i magen når jeg nyser, men hjelper å trekke beina inn mot magen når jeg kjenner at jeg må nyse :) (fosterstilling)

12. gulltre Betatt av forumet Julibaluba 2017

Jepp, føles som noe blir ødelagt der nede :p

13. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Hele tiden [emoji14]

14. snerkulf Forelsket i forumet

Får vondt jeg også, og av en eller annen grunn så nyser jeg ofte nå etter at jeg ble gravid?! :p

15. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Jeg også! Nyser gjerne om morgen og om kvelden flere ganger på rad! XD

Til TS: pleier også å få vondt serlig i lysken siden ting strekker seg:p helt normalt og som folk her sier krøll deg sammen i fosterstilling for det gjør underverker! Bare husk å ta knipe øvelser for fikk litt galt for meg en stund siden! :'D haha!

16. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Det er så ubehagelig og vondt å nyse når man ligger rett ut.. lærte neg for å krølle meg sammen når jeg kjenner at jeg må nyse når jeg ligger..

17. Bamsemin Glad i forumet

Åh, ja. Det syns jeg også var skummelt! Noen ganger får jeg vondt når jeg reiser meg litt fort opp fra sofaen! Måtte googles såklart, og det er vel det man kaller ligamentsmerter? :)

18. B+T=Mini Blir kjent med forumet

Godt å høre at mann ikke er aleine om det:happy: Kryper sammen jeg å;)

19. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Jeg krøller beina opp mot magen når jeg kjenner jeg må nyse :D gjør ikke vondt da haha

Del denne siden