Vondt når en er fysisk aktiv

Oboy

Flørter med forumet
Flere som får murringer eller smerter nederst i magen om en er aktiv?
Jeg kan få det bare jeg går meg en liten tur, støvsuger og rydder hjemme. Er utrolig plagsomt.

Noen som vet hva d kan være?
 
Aner ikke, kan det være ligamentsmerter?
 
Hadde det sist også. Men da fikk jeg det i uke 18 og jordmoren mente det var kynnere. Men syns nå dette var utrolig tidlig å bli plaget med det!!
 
Hadde det sist også. Men da fikk jeg det i uke 18 og jordmoren mente det var kynnere. Men syns nå dette var utrolig tidlig å bli plaget med det!!
Ja det hørtes litt merkelig ut
 
Jeg får noe av det samme når jeg trener eller går tur, kjennes som litt kraftig stikking i siden for min del. Aner ikke hva det er..
 
Jeg får noe av det samme når jeg trener eller går tur, kjennes som litt kraftig stikking i siden for min del. Aner ikke hva det er..
Det er ikke stikninger jeg får. Nett som jeg får mensen smerter om jeg gjør for mye. Det går over så fort jeg slapper av.
 
Hmmm lurer på hva det er.
Må ta det opp med legen på tirsdag tror jeg.
 
Det er kanskje kroppen som sier ifra at vi skal ta det mer med ro :)

Underlig tid vi er inni nå, og hvilke signaler kroppen sender oss for å "beskytte" den lille i magen ifra :)
 
Flere som får murringer eller smerter nederst i magen om en er aktiv?
Jeg kan få det bare jeg går meg en liten tur, støvsuger og rydder hjemme. Er utrolig plagsomt.

Noen som vet hva d kan være?
Har det også sånn!! Hvis jeg reiser meg / beveger meg fort og/eller sitter mye på huk på jobb!! Aner ikke hva det er
 
Kjente det rev godt i magen i dag da hunden og jeg gikk en lang tur. Redd jeg et øyeblikk hadde en ny SA, men kjente ikke at noe begynte å renne ut og har heldigvis ikke sett/kjent noe mer i kveld. Blir småpanisk i øyeblikket, heldigvis går det over. Velger å tro det bare er ligamentssmerter. :)
 
Ja d er sant. Men da tåler jammen ikke kroppen min mye.
Er sykemeldt 100%.
Å jeg får dette med en gang jeg går meg en tur eller noe. Å nei, jeg går verken fort eller langt
Var slik sist jeg var gravid også. Men da kom det mye senere.
 
Ja d er sant. Men da tåler jammen ikke kroppen min mye.
Er sykemeldt 100%.
Å jeg får dette med en gang jeg går meg en tur eller noe. Å nei, jeg går verken fort eller langt
Var slik sist jeg var gravid også. Men da kom det mye senere.
Noen får kynnere veldig tidlig.
 
Jeg får intense smerter når jeg nyser eller hoster. Det kan også komme av aktivitet, men de er nok ikke ligamentsmerter. :p
 
Back
Topp