Vondt når du NYSER?

Jannemor <3

Flørter med forumet
Flere som får vondt når man nyser??

Får liksom vondt i eggstokkene.. eller livmora eller gud veit, hvor jeg får vondt.. får i hvertfall vondtpå siden av magen..ned mot lysken på hver sin side..!!

Så når jeg nyser, må jeg trekke beina opp og spenne liksom, så jeg ikke skal få vondt. emoticon
 
jeg knyter meg litt sammen når jeg skal nyse eller hoste ellers får jeg veldig vondt i sidene av magen tror det er de båndene som holder livmore som gjør vondt.
 
Jepp.. Fullstendig normalt og sånn hadde jeg det sist også. Jeg nyser minimum 20 ganger om dagen også på grunn av allergi. Så jah... det er slitsomt å være gravid. Hehe... Håper det roer seg litt snart da når livmora har blitt enda større og det bare er magen ellers som skal tøyes utover. 
 


Dararamm skrev:
jeg knyter meg litt sammen når jeg skal nyse eller hoste ellers får jeg veldig vondt i sidene av magen tror det er de båndene som holder livmore som gjør vondt.

Ja, er d de som heter ligament..-båndene eller noe?


 
åååh, så godt å høre når andre spør om ting jeg lurer på :D Jeg får innimellom vondt når jeg hoster eller nyser.. da i livmoren/bekkenet/lysken-området.. :p Lurt på om det er normalt og bra..men tydeligvis er det som det skal da.. :)
 
Her også! Kjennes nesten ut som om noen klyper deg i siden:-P
 
Aahh..da kan jeg roe meg ned når det gjelder DET i allefall.. :p bekymrer meg for alt,hehe.. godt vi har dette forumet altså :D
 


Jannemor <3 skrev:


Dararamm skrev:
jeg knyter meg litt sammen når jeg skal nyse eller hoste ellers får jeg veldig vondt i sidene av magen tror det er de båndene som holder livmore som gjør vondt.

Ja, er d de som heter ligament..-båndene eller noe?


ja, det var det det heter :) Husket ikke navnet hehe
Får vondt hvis jeg står opp får brått og slikt også.
 
Nysing er forferdelig vondt men hvis jeg krøller meg litt sammen og holder på magen så merker jeg ingenting :)
 
Back
Topp