Vondt når du NYSER?

En tråd i 'Februar 2013' startet av Jannemor <3, 12 Aug 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jannemor <3 Flørter med forumet

Flere som får vondt når man nyser??

Får liksom vondt i eggstokkene.. eller livmora eller gud veit, hvor jeg får vondt.. får i hvertfall vondtpå siden av magen..ned mot lysken på hver sin side..!!

Så når jeg nyser, må jeg trekke beina opp og spenne liksom, så jeg ikke skal få vondt. emoticon

2. Dararamm Glad i forumet

jeg knyter meg litt sammen når jeg skal nyse eller hoste ellers får jeg veldig vondt i sidene av magen tror det er de båndene som holder livmore som gjør vondt.

3. Surita Elsker forumet

Jepp.. Fullstendig normalt og sånn hadde jeg det sist også. Jeg nyser minimum 20 ganger om dagen også på grunn av allergi. Så jah... det er slitsomt å være gravid. Hehe... Håper det roer seg litt snart da når livmora har blitt enda større og det bare er magen ellers som skal tøyes utover. 

4. Jannemor <3 Flørter med forumet

Dararamm skrev:
    jeg knyter meg litt sammen når jeg skal nyse eller hoste ellers får jeg veldig vondt i sidene av magen tror det er de båndene som holder livmore som gjør vondt.

Ja, er d de som heter ligament..-båndene eller noe?

5. Heidi:) Glad i forumet

åååh, så godt å høre når andre spør om ting jeg lurer på :D Jeg får innimellom vondt når jeg hoster eller nyser.. da i livmoren/bekkenet/lysken-området.. :p Lurt på om det er normalt og bra..men tydeligvis er det som det skal da.. :)

6. Blue_ Gift med forumet

Her også! Kjennes nesten ut som om noen klyper deg i siden:-P

7. Heidi:) Glad i forumet

Aahh..da kan jeg roe meg ned når det gjelder DET i allefall.. :p bekymrer meg for alt,hehe.. godt vi har dette forumet altså :D

8. Dararamm Glad i forumet

Jannemor <3 skrev:

Dararamm skrev:

Ja, er d de som heter ligament..-båndene eller noe?

ja, det var det det heter :) Husket ikke navnet hehe
    Får vondt hvis jeg står opp får brått og slikt også.

9. Håpefullt83 Flørter med forumet

Nysing er forferdelig vondt men hvis jeg krøller meg litt sammen og holder på magen så merker jeg ingenting :)

Del denne siden