Vondt når baby beveger seg?

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kjenner det hogger til. Nesten som luftsmerter i mellomgulvet. Kommer like fort som det går over. Baby som prøver å komme seg ned i bekkenet? Lå høyt i bekkenet ved sist kontroll

Jeg får vondt når han trykker opp mot ribbeina. Men kjenner også ilninger når han trykker mot siden av bekkenet. Blir jo trangere og trangere til de nå, så vi må kanskje regne med det? [emoji57]

Tenker helt nede ved bekkeninngangen. Bare nysgjerrig på om det er faktisk baby som presser seg ned[emoji4]
Ja, blir vell endel mer vondter fremover! Men jeg kan ikke klage, jeg har kommet billig unna dette svangerskapet :)

Tenker helt nede ved bekkeninngangen. Bare nysgjerrig på om det er faktisk baby som presser seg ned[emoji4]
Ja, blir vell endel mer vondter fremover! Men jeg kan ikke klage, jeg har kommet billig unna dette svangerskapet :)
Jeg har mye ondt når hun beveger seg. Virker som jeg er øm over allt. Men spesiellt nede i bekkenet

Jeg får en del smerte nede med bekkenet når baby beveger hode. :( I tillegg kan det komme en boblene smerte der også pluss masse stikkninger nedover. :wacky: Vet ikke om det kanskje gjør vondt når babyen beveger seg fordi h*n presser på skambenet. Alt trykk eg får mot skambenet nå for tiden er veldig vondt..
Men vi får bare holde ut, er ikke mange ukene igjen til vi får møte lille nå :Heartred

Back
Topp