Vondt mellom beina.

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Når reiser meg fra stolen, sofaen, sengen så plages jeg med skikkelig verk mellom beina. Så og si nesten umulig komme seg opp fra liggende stilling på sofaen - verk og vanskelig liksom samle beina og gå bortover... Ser jo ut som den skrøpelige kona der jeg vagger... kommer seg når jeg først har vært oppe og gått litt.

Totalt invalid og like etter ligger jeg og skurer gulvet og er i fin form, vekslende!!!!

Kynnere er der konstant og spesielt når jeg reiser meg og har disse vondtene..
Fler som koser seg med slikt?

Jepp! Høres ut som meg, detta, hehe :P
Jeg får veldig vondt i sidene, over skambeinet og mellom beina når jeg sitter eller ligger lenge, og det blir nesten umulig å komme meg opp uten hjelp fra en sterk sambo :P Han ler godt av meg, da, heheh :P

Er ikke så hardt plaget, men de siste dagene har jeg hatt vondt i hoften når jeg våkner, og det stråler ned igjennom på innsiden av bena når jeg går:-p Lurer på om lillegutt har kommet lenger ned i bekkene iløpet av helgen, føler at magen er lengre ned også:-p Noe har iallefall skjedd:-p

Er ikke så hardt plaget, men de siste dagene har jeg hatt vondt i hoften når jeg våkner, og det stråler ned igjennom på innsiden av bena når jeg går:p Lurer på om lillegutt har kommet lenger ned i bekkene iløpet av helgen, føler at magen er lengre ned også:p Noe har iallefall skjedd:p

Tyyyypisk bekkensmerter :P Da har han nok skrudd seg godt ned i bekkenet, vettu :D

Ja er nok normalt å føle på det sånn - kan jo tenkes det er fordi de små ligger godt nede i bekkenet. Det gjør visst lillegutt her i følge jordmor.

Er spess på kvelden jeg sliiiiiter og ser garantert latterlig dumt ut :P
Men likevel presser jeg meg til å gjøre ting. Sette på vask, være med på tur med hunden mm.. Innimellom disse vondtene ;)

Blir godt å få nurkene på utsiden snart! :))

Tyyyypisk bekkensmerter :p Da har han nok skrudd seg godt ned i bekkenet, vettu :D
Ja, regner med det er bekkene som tuller med meg, har ikke hatt tegn på bekkenproblemer i svangerskapene mine, så litt må vel jeg også ta imot:-p

Ja er nok normalt å føle på det sånn - kan jo tenkes det er fordi de små ligger godt nede i bekkenet. Det gjør visst lillegutt her i følge jordmor.

Er spess på kvelden jeg sliiiiiter og ser garantert latterlig dumt ut :p
Men likevel presser jeg meg til å gjøre ting. Sette på vask, være med på tur med hunden mm.. Innimellom disse vondtene ;)

Blir godt å få nurkene på utsiden snart! :))
Er vel bare sånn vi er skapt, presser oss til vi ikke klarer mer;-) Her har jeg som mål å presse meg gjennom 3 vakter til på jobb:-p ÅÅH, det skal bli så godt med permisjon, og nurkene i armene:-)

Kjenner godt til det du beskriver her, urk.

Back
Topp