Vondt med akupunktur?

augustmor

Flørter med forumet
Nå har jeg bestilt meg time hos akupunktør på mandag! Håper det kan hjelpe på hevelsene i hender og føtter... Har jo ikke følelse i fingertuppene mine.. [:'(] 

Noen som har tatt akupunktur før??? Er det vondt? Gruer meg litt siden jeg har nålsrekk... [:o] men er temmelig desperat etter å bli kvitt hevelsene nå! Det fine er at akupunktøren også er jordmor så jeg er trygg på hva hun gjør! [:)]

Ja eg har tatt det før for vondt i hovudet og det hjalp meg veldig! Ikkje kan eg huske at det var vondt heller, du kjenner nesten ikkje nålene[:)]

Har prøvd det mot migrene (men i motsetning til FrkEdwards så hadde jeg lite virkning...)...
Nålene er så tynne at jeg har prestert å spørre om han ikke skulle stikke snart når han faktisk var ferdig... ikke noe å være redd for!

Hei

Jeg har tatt akupunktur gjennom hele svangerskapet jeg - for div ting og tang. Det er IKKE vondt, og det virker. Nå i det siste har hun satt en del nåler fordi jeg hovner opp en del i anklene. Skoene føles et nummer større når jeg går derfra!!! Det som er litt synd, er at det ikke hjelper så lenge av gangen liksom. Det holder nesten en uke, men da er det greit å ta en ny time egentlig.
Lykke til!

Takk, det var jo mye oppløftende erfaringer! Hvis akupunktøren klarer å gi meg noen smertefrie dager vanker det en skikkelig knuseklem på dama!!! [8D] Er helt desperat nå...

Back
Topp