Vondt, igjen...

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Så sitter jeg her igjen da, med vonde mensmurringer og tildels menssmerter... Det er mest behagelig å sitte i fosterstilling... startet igår etter vi kom til Oslo. Skal til legen på onsdag nå, dette kommer til å bli en lang uke. Blir så lei og i dårlig humør når det blir sånn.

Uff, skjønner godt at dette ikke er noe moro! *klem*

Håper det forsvinner FORT!!! Ikke noe kjekt når det er sånn, blir bekymra jeg også når jeg får vondt. Men krysser fingrene for at dette skal gå bra for deg emoticon

Håper det forsvinner FORT!!! Ikke noe kjekt når det er sånn, blir bekymra jeg også når jeg får vondt. Men krysser fingrene for at dette skal gå bra for deg emoticon

Fru H skrev:
Uff, skjønner godt at dette ikke er noe moro! *klem*

Takk for klemmer og svar. Blir nesten nervevrak av å gå på do, venter omtrent bare på blødninger nå.. Prøver å tenke positivt, men er likevel forberedt på det verste...

Jeg har det helt likt, legen sa at hun ikke kunne gjøre noe og at så lenge jeg ikke blør er alt normalt emoticon Jeg opplever at smertene gir seg litt hvis jeg beveger meg og går en tur, og at det blir verre når jeg sitter rett opp og ned på forelesninger...men det er visst normalt så vi får prøve å ta det med ro! 

Det skjønner jeg godt, ikkke noe godt å ha den sånn!!
Håper smertene velger å forsvinne og holde seg borte i mange mnd til !!

Back
Topp