Vondt i venstre side?

Caliope

♥To bøllefrø♥
Oktoberskatter 2014
Er det noen her som har hatt skikkelig vondt i venstre side av magen og bak i ryggen? Fikk i sta når jeg skulle gå å hente minien i bhg, kjennes ut som skikkelige kraftig sting/hold som kom akutt. Måtte stavre meg avgårde med museskritt. Litt bedre nå etter å ha ligget en halvtime. Noen som har hatt det samme?
 
Er det noen her som har hatt skikkelig vondt i venstre side av magen og bak i ryggen? Fikk i sta når jeg skulle gå å hente minien i bhg, kjennes ut som skikkelige kraftig sting/hold som kom akutt. Måtte stavre meg avgårde med museskritt. Litt bedre nå etter å ha ligget en halvtime. Noen som har hatt det samme?
Siste del av tarmen ligger på venstre side. Kan være den som lager litt bråk.
 
Følger! Sånn hadde jeg og! Aner ikke hva det kom av.. Helt forferdelig :;


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siste del av tarmen ligger på venstre side. Kan være den som lager litt bråk.
Det går over hele siden så er ikke sentrert et spesielt sted. For all del det kan være tarmer og men har hatt mine runder med gass (;-)), og dette kjennes veldig annerledes:-/
 
Følger! Sånn hadde jeg og! Aner ikke hva det kom av.. Helt forferdelig :;


Sent from my iPhone using BV Forum
Skikkelig vondt, nå har det heldigvis gått over etter en god ligg på sofaen, men var skikkelig uggent mens det sto på! Utløste masse kynnere og murringer og:-/
 
Er det noen her som har hatt skikkelig vondt i venstre side av magen og bak i ryggen? Fikk i sta når jeg skulle gå å hente minien i bhg, kjennes ut som skikkelige kraftig sting/hold som kom akutt. Måtte stavre meg avgårde med museskritt. Litt bedre nå etter å ha ligget en halvtime. Noen som har hatt det samme?

Sånn har jeg hatt det i evigheter, først når jeg gikk i nedoverbakker tidligere i svangerskapet, etter uke 27 har jeg fått det i oppoverbakker :p Får det også dersom jeg går for fort/anstrenger meg. Jeg får det i sammenheng med kynnere, uten at stingene går over før jeg har roet helt ned. Søsteren min fikk det også pga kynnere når hun var gravid, så jeg har bare regnet med det er vanlig :p
 
Back
Topp