Vondt i underlivet!

Leniiis

Glad i forumet
Jeg har en skarp stikkende smerte i underlivet. Som om noen stikker noe skarpt opp i greiene på meg! Jeg vet at babyen har det bra, men lurer på om det er andre dom har hatt det slik og vet hva det kan være?
Sitter jeg for lenge då blir det mye verre og når jeg reiser meg opp så føler jeg at livmoren min skal dette rett ut! Er skikkelig vondt og ubehagelig :(
 
Slik har jeg og hatt ett par ganger, utrolig ubehagelig.
 
Det er ikke kraftige ligamentsmerter da? Hvis jeg har sitte en stund og så reiser meg, så har jeg flere ganger måtte brette meg selv dobbelt fordi det føles som at jeg river opp livmora. :rolleyes:
 
Har slik jeg og. Hadde også slik under mens. Føles ut som alt inni dåsa blir pressa ut.
 
Det er ikke kraftige ligamentsmerter da? Hvis jeg har sitte en stund og så reiser meg, så har jeg flere ganger måtte brette meg selv dobbelt fordi det føles som at jeg river opp livmora. :rolleyes:
Det er ikke samme smerten som kan får når man reiser seg fort eller nyser. Det er en helt annen smerte.
 
Når jeg setter meg, så kjennes det ofte ut som jeg setter meg på noe skarpt tredd oppi dåsa. Men det er kanskje ikke slik du føler. Har også store "kramper" som føles som svake rier.
 
Jeg har hatt det noen ganger selv og tenker at det et ubehagelig, men ufarlig. Mine knivstikk har vært fort forbigående da, hadde nok tenkt litt mer over det om det vedvarte.
 
Jeg har hatt det noen ganger selv og tenker at det et ubehagelig, men ufarlig. Mine knivstikk har vært fort forbigående da, hadde nok tenkt litt mer over det om det vedvarte.
Mitt har vart i over en uke nå. Merker at det forverrer seg etter sex. For å si det sånn så er det sex stopp langt frem i tid hehe :)
 
Når jeg setter meg, så kjennes det ofte ut som jeg setter meg på noe skarpt tredd oppi dåsa. Men det er kanskje ikke slik du føler. Har også store "kramper" som føles som svake rier.
Jeg føler også det når jeg sitter meg..hva er det for noe??
 
Jeg har det også sånt. Føles ut som livmora blir revet i filler om jeg reiser meg for kjapt, eller reiser meg litt feil.
 
Back
Topp