Vondt i underlivet? ?

Caroline :)

Elsker forumet
I går kveld og i dag har jeg hatt et par veldig ubehagelige stikk oppi vagina. Kjennes nesten ut som om det er noe som rakner:confused:

Er det flere som har opplevd noe liknende? Kan det være tegn på modning eller åpning f eks. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er tegn på modning ja :)

Høres ut som slikt jeg har det av og til når vesla er veldig aktiv. Kjennes ut som om hun dytter nedover og føles ut som om hun er på vei ut nesten... Samme følelsen??

Har hatt det på samme måte de siste ukene. Fikk beskjed fra jordmor om at det var pga modning og av at baby lå i hodeleie, stikkene har blitt verre etter at hodet festet seg :/ hun snakket også noe om at hodet til baby kunne ligge å klemme på noe nerver som gjorde at jeg fikk disse stikkene.

Her kan hun ligge helt i ro også når disse smertene kommer:confused:

Spennende :) Da kanskje det er et lite håp om fødsel snart! Har aldri hatt kynnere som er vonde, så blir spennende og se om de dukker opp noe "smerter" snart
Veldig spennende!! Jeg synes ikke det var så vondt som alle sier, mine 3 cm og modenhet ble oppdaget ved sat jeg var på sykehuset for noe annet å de like godt sjekket meg:P så var overrasket,men all stikkingen og menssmertene, kynnerne jeg hadde hatt den dagen var nok for en grunn:) Håper du får en like god fødselsopplevelse som meg;) lykke til,venter i spenning!

Veldig spennende!! Jeg synes ikke det var så vondt som alle sier, mine 3 cm og modenhet ble oppdaget ved sat jeg var på sykehuset for noe annet å de like godt sjekket meg:p så var overrasket,men all stikkingen og menssmertene, kynnerne jeg hadde hatt den dagen var nok for en grunn:) Håper du får en like god fødselsopplevelse som meg;) lykke til,venter i spenning!

Håper selv på en fin fødselsopplevelse, og er overraskende rolig og avlsappet :) Ringte føden i går for noe annet, men de bare ba med ringe fastlegen, selv om jeg er 39+6 i dag :P Så får se når neste tlf blir og det da blir tur inn til føden :)

Back
Topp