Vondt i underlivet, nedpress?

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er førstegangsfødende, 27+4 i dag. Når jeg av og til reiser meg eller går mye så kjenner det ut som frøkna legg seg nederst i magen, samtidig som det blir ømt i underlivet og føles ut som noe presser nedentil, som om det er noe der, eller noe som vil ut. Sliter å forklare. Noen som har vært borti lignende?
 
Hatt det lignede selv av og til. 24+4. Men hva det kommer av er jeg ikke sikker på [emoji54]
 
Har det samme her, snakket med jm om det. Men hun sa bare vi kan snakke om det neste gang. Virket ikke som at det var så uvanlig eller farlig. Men hun sa at ømheten kan komme og gå. Følte ikke jeg forsto så mye og hva det kommer av.
 
Jeg har jo bekkenløsning og symfyseløsning. Vet at mye av smertene kommer av det. Men ikke den følelsen av at det er noe der
 
Jeg er førstegangsfødende, 27+4 i dag. Når jeg av og til reiser meg eller går mye så kjenner det ut som frøkna legg seg nederst i magen, samtidig som det blir ømt i underlivet og føles ut som noe presser nedentil, som om det er noe der, eller noe som vil ut. Sliter å forklare. Noen som har vært borti lignende?

Jepp. Sist gang trodde jeg babyen skulle ramle ut, hun lå heelt nederst og stanget hodet mot åpningen. Hadde det bare vært så lett å få dem ut.. :knegg:
 
Alt man skal gjennom som gravid.. :) Høres ubehagelig ut egenlig..
 
Jeg har hatt det mye. Spesielt ille var det på fredag og i dag var jeg på ul. Da har lille lagt seg i seteleie, så det vonde presset har rett og slett vært hun som har flyttet seg veldig. Var på ul på torsdag i forrige uke og så hun lå med hodet ned.
 
Back
Topp