Vondt i tissen

Bor på en liten plass, så er bare ei jordmor her :(
Hehe, ja! De hører nok verre ting enn det ;)

Det er jo kjedelig da, sikkert vanskelig å få time, å om hun i tillegg ikke er noe tess er jo det kjipt.
Ja, det gjør de nok, hehe :p Jeg er sååå sjenert, bare det når jeg skulle si at det gjorde vondt i tissen, tok meg en evighet og si, så mannen hoppa i det, å spurte jordmora :p Hehe.
 
Det er jo kjedelig da, sikkert vanskelig å få time, å om hun i tillegg ikke er noe tess er jo det kjipt.
Ja, det gjør de nok, hehe :p Jeg er sååå sjenert, bare det når jeg skulle si at det gjorde vondt i tissen, tok meg en evighet og si, så mannen hoppa i det, å spurte jordmora :p Hehe.
Sporty mann da. Min hadde aldri turt det, hehe.
 
Jeg har det samme, kommer ved mye gåing eller annen aktivitet...evt "doggy-sex"(sorry...)... Trodde det var det som er symfyseløsning jeg....men er kanskje en del av bekkenløsningen, som jeg også er veldig plaget med.... Tror det er helt ufarlig bortsett fra at det er vondt... ;) ...og ikke noe tegn på fødsel hvertfall....

Lest litt Nå, og du har nok rett at det heter symfyseløsning :)
 
Hmm, jeg går ikke til jordmor (jordmora her er ei møkkakjerring, i mine øyne ihvertfall!). Spørs om jeg nevner det til min MANNLIGE lege; Du, jeg har så vondt i tissen når jeg går, haha :p
Akkurat sånn skal det sies! Han er jo ikke lege for ingenting. Har ingen hemninger for sånt jeg :p sier det rett ut!
 
Fysioterapeuten min skulle sjekke om hvor jeg hadde vondt og trykket rett på skambenet- og det gjorde så forbanna vondt at jeg skreik til. Visste jo ikke at jeg hadde vondt der... Hun mente det var tegn på bekkenløsning, men fordi hun er spesialist på muskler så skulle hun sende meg til kollegaen sin som er spesialist på kvinnehelse neste gang...

Når det er sagt; noe av grunnen til at jeg fikk fysio-henvisning var fordi jeg forklarte til legen min at jeg hadde så vondt innerst ved tissen (innerst i setemuskulaturen)-- litt småkleint da han skulle kjenne etter; samtidig føler jeg meg veldig trygg på at han er profesjonell ;) Selvom han ikke har peiling på graviditet og det som følger med virker det som :p
 
Ja! Jeg har veldig vondt der! Kjennes ut som jeg har falt ned på en sykkelstang eller noe! Det er jævlig vondt om natten når jeg skal snu meg i sengen!
 
hehe, digger overskriften!! Har til tider samme plager, her henger det sammen med bekkenløsningen min uten tvil!
 
Sniker fra august:) har skikkelig bekkenløsning også foran, og da sitter det i symfysen/ skammbenet. Gjør vondt foran når jeg går og beveger meg. Litt som hvis jeg datt ned på sykkelstanga:/ ikke godt.
 
Back
Topp