Vondt i tissen

Sniker fra november her... Digger overskriften:) verker å i fillefjongen(som jeg så fint kaller d) avortil... Hvilken smerter snakker vi om?!

Jeg har å hatt det problemet de siste 3 dager, men det er litt "på siden" akkurat der benet møter tissen kan man vel si :) Ikke at det gjør kjempe vondt, uten mer at det føles en bitte liten verk.

Jeg har også vondt i tissen, hatt det hele tiden.. Men jeg tror det er bekkenløsning foran/under skambeinet...

Hmm, ja det kan jo være!! Siden jeg bare får vondt når jeg er i bevegelse/går!

Når du har gått litt så går det over? Og kommer igjen når du har slappet av, vært rolig? :P

Jeg hadde skikkelig vondt den dagen jeg gikk i fødsel... Svei og gjorde vondt:p
Prøvde gå med bikkja, men klarte nesten ikke gå hehe, på kvelden bynte riene;)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

En liten Oktober sniker jeg, hehe :-)
Dette har jeg også til tider, spurte jordmor hva det var, for trodde det var urinveisinnfeksjon, men viste seg og være lugamentsmerter kombinert med bekkenløsning, det er ikke særlig behagelig det nei. :-)

En liten Oktober sniker jeg, hehe :-)
Dette har jeg også til tider, spurte jordmor hva det var, for trodde det var urinveisinnfeksjon, men viste seg og være lugamentsmerter kombinert med bekkenløsning, det er ikke særlig behagelig det nei. :-)
Hmm, jeg går ikke til jordmor (jordmora her er ei møkkakjerring, i mine øyne ihvertfall!). Spørs om jeg nevner det til min MANNLIGE lege; Du, jeg har så vondt i tissen når jeg går, haha :P

Får ikke tru det :D Kanskje bekkenløsning... Håper du slipper unna det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmm, jeg går ikke til jordmor (jordmora her er ei møkkakjerring, i mine øyne!). Spørs om jeg nevner det til min MANNLIGE lege; Du, jeg har så vondt i tissen når jeg går, haha :p
Kjedelig det ikke er noen oppegående jordmødre i nærheten da! Man skal jo føle seg vel når man går dit syns jeg :)
Hahaha! Det hadde vært morsomt og høre hva han sa til det :p

Jeg har det samme, kommer ved mye gåing eller annen aktivitet...evt "doggy-sex"(sorry...)... Trodde det var det som er symfyseløsning jeg....men er kanskje en del av bekkenløsningen, som jeg også er veldig plaget med.... Tror det er helt ufarlig bortsett fra at det er vondt... ;) ...og ikke noe tegn på fødsel hvertfall....

Nei altså, det er igrunnen bare vondt når jeg er ute og går. Når jeg er rolig eller sitter, så går det over med en gang! Snåle greier!! :)

Det var litt dum setning.. For jeg mente at det går over når du sitter rolig og kommer igjen så fort du beveger deg eller går? :p

Back
Topp