Vondt i symfysen

Kometen

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Hei! Flere som har smerter i symfysen? Er dette bekkenløsning? Det er det som kommer opp på Google. Har kun vondt fremme, og det er ganske ille nå :(
 
Hadde sinnsykt vondt der sist og det var bekkenløsning. Kunne såvidt snu meg i senga etc på det verste. Prøve å bevege seg litt ulendt terreng fikk jeg tips om...
 
Har vondt framme i symfysen, i punktene framme i låret/hofta og bak i korsryggen så blir et langt svangerskap om det ikkje komme seg. Men ja trur det går under betegnelsen bekkenløsning
 
Uff :( har dere tips til ev. behandling/øvelser?

Hadde sinnsykt vondt der sist og det var bekkenløsning. Kunne såvidt snu meg i senga etc på det verste. Prøve å bevege seg litt ulendt terreng fikk jeg tips om...
Har vondt framme i symfysen, i punktene framme i låret/hofta og bak i korsryggen så blir et langt svangerskap om det ikkje komme seg. Men ja trur det går under betegnelsen bekkenløsning
 
Uff :( har dere tips til ev. behandling/øvelser?
Anbefaler boka: "frisk graviditet" der er gode øvelser for både bakre og fremre bekkensmerter, og de forklarer hva som er lurt å unngå av bevegelser for å unngå mer smerter.
 
Unngå alt som gjør vondt.. jeg fikk veldig vondt i symfysen på trening sist svangerskap etter å ha sittet på den maskinen hvor du presser begge bena ut til siden..
 
Sov med pute mellom bena når du ligger på siden..
 
Back
Topp