Vondt i symfysen

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Er 40+0 i dag og har siste uka fått sykt vondt i symfysen. Har hatt bekkenløsning/låsning i svangerskpet men ikke som dette. Å snu seg og reise seg er ikke noe digg og nå har det satt seg skikkelig i lysken så nå gjør det vondt å gå også. Flere som har det sånn? Vet at frøkna ligger langt ned og festa så kan kanskje være det? og bekkenet har jo egentlig blitt mye bedre siste ukene så lurer litt..

Jeg har det sånn.. det var noe som skjedde i går (38+2). Natta har vært helt grusom pga store smerter i symfysen [emoji26]

Er 40+0 i dag og har siste uka fått sykt vondt i symfysen. Har hatt bekkenløsning/låsning i svangerskpet men ikke som dette. Å snu seg og reise seg er ikke noe digg og nå har det satt seg skikkelig i lysken så nå gjør det vondt å gå også. Flere som har det sånn? Vet at frøkna ligger langt ned og festa så kan kanskje være det? og bekkenet har jo egentlig blitt mye bedre siste ukene så lurer litt..

Har hatt veldig vondt i symfysen siden uke 35 jeg, det var da frøkna festa seg her.. Så det kan ha en sammenheng m at de ligger lengre ned ja og presser nedover[emoji58] Bekkenet ble mye bedre her etter hun festa seg[emoji4]

Slik som lille_my83 sier, har hatt smerter/vært sikkelig øm over hele symfysen siden han festet seg i uke 33!
Har også hovnet opp over der pga trykket

Japp fikk det mot slutten, og for å ikke snakke om kjønnsbeinet framom. Halleluja! Det var som om en fotball var nedi der og pressa alt i retninger det ikke skulle

Japp fikk det mot slutten, og for å ikke snakke om kjønnsbeinet framom. Halleluja! Det var som om en fotball var nedi der og pressa alt i retninger det ikke skulle
Ja, akkurat som om det er en fotball nedi der ja[emoji23][emoji23][emoji24]

Ja, akkurat som om det er en fotball nedi der ja[emoji23][emoji23][emoji24]
Da skal jeg beklage og si: det kjennes under fødselen også:facepalm: hjelpes det var vondt, men i og med at jeg knakk halebeinet også. Så fikk jeg både forran og bak. For det å stå med rier var grusomt så det var best å sitte, men når beinet knakk så var ikke noen posisjon god :hungover:

Da skal jeg beklage og si: det kjennes under fødselen også:facepalm: hjelpes det var vondt, men i og med at jeg knakk halebeinet også. Så fikk jeg både forran og bak. For det å stå med rier var grusomt så det var best å sitte, men når beinet knakk så var ikke noen posisjon god :hungover:
Knekt halebein er aua ja[emoji24][emoji24][emoji24] Håper jeg slipper det [emoji85] Knakk det for noen år siden og har kjent ubehag der nå på slutten [emoji58][emoji58] Regner nok med at fødselen ikke blir smertefri nei, men akkurat nå verker hele kroppen så mye at jeg gleder meg til å bli ferdig og til at smertene går over sakte men sikkert etter fødsel[emoji4]

Godt å høre vi er flere! Selv om det ikke kjennes mindre fordet om :dead::p
Satser på at det ikke er så lenge til det er over uansett så får vel bare holde ut. Går som en hval-pingvin hvis det finnes :hilarious:

Godt å høre vi er flere! Selv om det ikke kjennes mindre fordet om :dead::p
Satser på at det ikke er så lenge til det er over uansett så får vel bare holde ut. Går som en hval-pingvin hvis det finnes :hilarious:
Samme her[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] vagger rundt[emoji227][emoji229]

Fikk en fin opplæring på hvordan man skal gå når man sliter med smerter i bekken området. Pass på at du ikke vagger, små skritt, og rull foten når man lander. Hæla ned først og sørg for at stortåa lander først av tærne. Senk skuldre, og ikke gå med stive knær. Litt øving, men dæven! Det er en annen verden å gå faktisk. Det var mye mindre vond :)

Fikk en fin opplæring på hvordan man skal gå når man sliter med smerter i bekken området. Pass på at du ikke vagger, små skritt, og rull foten når man lander. Hæla ned først og sørg for at stortåa lander først av tærne. Senk skuldre, og ikke gå med stive knær. Litt øving, men dæven! Det er en annen verden å gå faktisk. Det var mye mindre vond :)
Skal testes ut[emoji106][emoji106][emoji16]

Her også. Skjedd den siste uka. Er 38+4 Nå. Men husker ikke denne smerten fra førstemann. Håper det betyr at noe er på gang og kanskje lillebror har festet seg og vil ut [emoji3][emoji3]

Back
Topp