Vondt i symfysen

mrs.g

Glad i forumet
De siste par dagene har jeg begynt å få vondt foran på symfysen. Det banker litt på en måte, og jeg kjenner det blir verre hvis jeg har trent eller gått eller stått lenge. Det er også litt ømt å sitte, men å ligge går fint. Det er ikke kjempevondt, men ganske ømt. Kjennes ut som jeg har fått et slag i skrittet liksom. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Er det begynnende bekkenløsning? Har ikke vært på jobb denne uka, så er spent på hvordan det blir fra mandag. Har jo en ganske aktiv jobb i barnehage med mye gåing og ståing.
 
Høres jo veldig ut som symptomgivende bekkenløsning.. Jeg har vært veldig bekymret for det ettersom jeg tidlig begynte å få vondt ved aktivitet. Måtte sove med pute mellom beina og ikke gjøre alt jeg hadde lyst til. Men nå synes jeg det har roet seg igjen egentlig:) får håpe det ikke eskalerer på deg heller! Tror det er veldig viktig å stoppe når det blir vondt og gjøre tilpasninger. Løfte og bære minst mulig på barna (selv om det er umulig å la være). Krysser fingrene!
 
Back
Topp