vondt i stingene...

endeligbaby

Blir kjent med forumet
Lurer bare på hvor lenge det er normalt å ha vondt/være sår i stingene? Nå er det en uke siden jenta vår kom til verden og jeg er fremdeles kjempesår og har vondt..Nå var hun 4525 g så ingen liten jente;-) Men likevel...Trenger noen å sammenligne med..Energien er på topp så er så irriterende å ha vondt...Jordmor sjekket stingene før vi reiste hjem på mandag og ingen tegn til infeksjon...

lurer også på det samme...fikk også en stor jente, men er bare 3 dager siden, og kjenner det godt i stingene enda. så vi får vel være tålmodige en liten stund til da..

Jeg fødte for en uke siden. Collin var 3810g og ble tatt med sugekopp, så jeg ble både klippet og revnet ytterligere. vet ikke hvor mange sting jeg har, men de går nesten helt til rumpa. Stingene gnager og er såre, men jeg har funnet en løsning!! Jeg dynker bindene i babyolje før jeg tar de på meg. Da setter de seg ikke fast og gnager ikke like mye som tørre bind.

Kjenner det enda selvfølgelig, men mye bedre:)

ca 2 uker. [:)]

huff.. Jeg fødte på søndag, og har fortsatt vondt, men regner med at det ikke gir seg med det første.. Sist gjorde det vondt i 6 uker..... så håper det gir seg fortere denne gangen...

Da jeg fikk snuppa for snart to år siden ble jeg klippet. Hadde kjempevondt i stingene i to uker, til slutt måtte jeg dra til legen for å sjekke opp hva det var. Hadde problemer med å gå tur og det var vondt hver gang jeg var på do. Det viste seg da at noen av stingene mine hadde gått opp.. [8|] Selv om jeg hadde sittet i grønnsåpevann to ganger daglig hver dag etter fødselen hadde jeg antydning til infeksjon. Fikk antibiotika, og ganske raskt ble jeg utrolig mye bedre.

Back
Topp