Vondt i "skrittet"

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei! Jeg har så veldig vondt i skrittet, spesielt ved skambeinet og der det vokser kjønnshår, altså utenpå og ikke inni.. er det bare press fra baby eller hva er greia? kjennes ut som om noen har banka meg opp der nede :dead::cat:
 
Jeg har kun opplevd smerter fra innsiden av skambeinet/bekkenet. Men jordmor sa faktisk til meg da jeg var der i går at hun skulle være forsiktig når hun målte sf fordi jeg kanskje var øm der nå.. At mange var det nå mot slutten ;) Så det er nok bare enda en ting som er normalt :hilarious:
 
Jeg er "øm" der nede jeg også. Kjente det da jeg hadde sittet rart og reiste meg, og når jeg strakk meg etter noe og kjøkkenbenken kom borti. Sånn "blåflekkøm" på en måte, hvis det er forståelig ;)
@68Fastback er så spent på oss, 6 dager igjen til termin!! Max 9 dager for deg vel?
 
Har det likt! Fikk høre det var økt blodvolum der nede og derfor ømt :smug:
 
Jeg er "øm" der nede jeg også. Kjente det da jeg hadde sittet rart og reiste meg, og når jeg strakk meg etter noe og kjøkkenbenken kom borti. Sånn "blåflekkøm" på en måte, hvis det er forståelig ;)
@68Fastback er så spent på oss, 6 dager igjen til termin!! Max 9 dager for deg vel?
Ja herregud, tenk på det..! Under en uke igjen :hilarious: Jeg har egentlig max-dato 17.mai iflg legen sist på ahus. Men jordmor sa de antakelig vil sette meg igang 15 ja (fredag.) Og, jeg var ikke moden da hun sjekket meg på mandag, så jeg har på følelsen at du føder før meg ;)
Spennende blir det uansett..!! :Heartred
 
Back
Topp