vondt i skrittet?!

LadyOnHeels

Elsker forumet
får slike rare vondter nede i skrittet hele tiden i dag.. ikke stikkinger, men mer ømme tak som kommer og går, spesielt i lysken! 

flere som har det slik? kan ikke huske denne smerten fra foriige sv.skap nemlig 

Har det stort sett hele tiden, bekkenløsning... Merker det mest når jeg prøver å gå litt fort, eller med lange skritt etc.

Jeg har bekken løsning, men også en sånn smerte i skrittet som du snakker om.. opplever det som to forskjellige ting... den der smerten i skrittet kommer ofte om jeg sitter lenge på stol... ikke soffa eller bil sete men sånn stol stol...! 

Det er kanskje relatert til bekkenløsningen altså.. men jeg har hatt bekken løsning mye lengre enn jeg har hatt de taka helt nede i skrittet

jeg har en del bekken plager, men har ikke kjent denne type smerte før.... jaja, overlever nok det også ;p 

jeg har det samme....men får det etter å ha gått tur, det er som musa mi blir støl hehe...serlig hvis jeg har hold på en dag med masse gåing etc...

Jeg har ikke noe bekkenproblemer, men vonde smerter i lysken og i skrittet innimellom.. husker heller ikke sånne smerter fra første svangerskap, men kanskje livmora strekker seg mer nå andre gang..?

det kan være! er liksom ikke med kjønnsleppene det gjør vondt, men i lysken og foran over der med skambenet. 

er heldigvis ikkke sååå lenge igjen nå 

Uff, hørtes ikke helt godt ut.
En fordel med å være "sist" i en termingruppe (har termin 31.mai) er at man får høre om alle problemene her først, før jeg merker noe til det selv.
Da kommer det iallfall ikke som et sjokk for en stakkars førstegangsgravid :p

God bedring!
Heldigvis ikke så lenge igjen nå nei :)

Jeg har også til tider smerter hvor det strekker litt ved lysken mot skambenet. Har ikke vært plaget med bekkenet... Har lurt på om det kan ha noe med at snuppa/hodet presser litt nedover til tider. Men er førstegangs og har ikke helt peiling, så bare spekulasjoner fra min siden ;)

Jeg har bekkenløsning både foran og bak, og smertene er helt ulike. Foran er det skambenet som er vondt, føles som det er gele med en intens, litt brennende følelse, og kommer gjerne når jeg sitter litt skjevt og ligger på siden uten pute mellom bena, og kommer også om jeg går fort eller med for lange skritt. Jeg har også hørt at det kalles symfyseløsning. Behagelig er det i alle fall ikke:(

KirstenJ skrev:
Jeg har bekkenløsning både foran og bak, og smertene er helt ulike. Foran er det skambenet som er vondt, føles som det er gele med en intens, litt brennende følelse, og kommer gjerne når jeg sitter litt skjevt og ligger på siden uten pute mellom bena, og kommer også om jeg går fort eller med for lange skritt. Jeg har også hørt at det kalles symfyseløsning. Behagelig er det i alle fall ikke:(

Ja, det er sånn jeg har opplevd det også, i mine to første svangerskap har jeg merket bekkenløsningen bak først, så har den "flyttet" seg fram, hvis det går an å si det sånn, denne gangen har jeg bare hatt det det foran faktisk, har kanskje noe med hvordan babyen ligger? Behagelig er det i hvertfall ikke, har blitt litt bedre etter at jeg begynte å sove med pute mellom bena om natten.

Jeg har det og!
Tom uke 20 mest bak i bekkenet, men går til kiro siden 1. gang jeg mistet, så det er litt under kontroll.
Så hadde jeg noen 'gode' uker, og så kom det tilbake i full fart.
Men nå også på forsiden, mest i lyskene når jeg har sittet lenge eller gått for mye.
Kiroen har spurt noen måneder siden om jeg hadde vondt foran og, men da hadde jeg det ikke enda, har egentlig ikke så lyst at han behandler meg der.....

Da er det ikke bare meg nei! Har kjent på det de siste dagene - en slags sviende følelse i eggstokk-høyde. Men har vært plaget med bekkenet en stund nå, så det skulle vel bare mangle at det forplantet seg frem og - hrmf!

Back
Topp