Vondt i skambenet

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Noen so. Har vondt i skambenet? Og ha er det? Jeg har det. Stikker, skjerer litt. Samtidig som jeg føler meg mørbanket. Er det kanskje jeg som sover i en teit stilling. Samtidig som det noen gang går litt opp ala ligamentsmerter.

Det er vel litt bekkenløsning sikkert? Hadde det sist, og har det nå også.

~ Tre blir fire til jul ~

Det er bekkenplager :) løsning eller låsning. :)

Fikk beskjed at jeg hadde symfeløsning i dag :P aldri hørt om før. Men er jo der smerten sitter hardest og konstant! Men sniker seg rundt i hele bekkenet om jeg prøver å bevege meg litt!

Seriøst! Bekkenløsning! ?!?! Åh, dette blir noen morsomme uker framover. Låsning bak og løsning forran.. jaja skal til kiropraktoren i neste uke. Takk jenter. Uansett roet dem meg litt.

Var litt "hysterisk" i får. Vondt i skambenet, fant blod nedentil som visst nok bare var papercut og var svimmel. Og jeg trodde jeg hadde lite bevegelse. Og hun hadde flytta på seg så buksa i en str opp passa ikke.

Ble litt mye for meg... xD

Takk, føler meg litt lettere i hodet nå og klar for en ny dag. Med eller uten smerter. Skal ta den med storm.

Seriøst! Bekkenløsning! ?!?! Åh, dette blir noen morsomme uker framover. Låsning bak og løsning forran.. jaja skal til kiropraktoren i neste uke. Takk jenter. Uansett roet dem meg litt.

Var litt "hysterisk" i får. Vondt i skambenet, fant blod nedentil som visst nok bare var papercut og var svimmel. Og jeg trodde jeg hadde lite bevegelse. Og hun hadde flytta på seg så buksa i en str opp passa ikke.

Ble litt mye for meg... xD

Takk, føler meg litt lettere i hodet nå og klar for en ny dag. Med eller uten smerter. Skal ta den med storm.

Uff, høres ut som det var litt mye på en gang ja! Godt du går ny dag i møte med godt mot :-) Jeg hadde samme som deg forrige svangerskap. Er så vondt :-( Har ikke kjent noe som helst i skambenet denne gangen, nå sitter det i hoftene og korsryggen. 3 korte måneder igjen nå :-D skal bli godt å slippe diverse ubehageligheter :-) :-)

Jeg har kjent disse smertene i skambenet lenge, og det er fryktelig vondt! Man skal ikke tulle med bekkenplager altså! :p

Uff, høres ut som det var litt mye på en gang ja! Godt du går ny dag i møte med godt mot :-) Jeg hadde samme som deg forrige svangerskap. Er så vondt :-( Har ikke kjent noe som helst i skambenet denne gangen, nå sitter det i hoftene og korsryggen. 3 korte måneder igjen nå :-D skal bli godt å slippe diverse ubehageligheter :-) :-)
Går nok bra. Bare jeg klarer meg til permisjon begynner så er jeg stor fornøyd. Er ferdig med alt av fysisk arbeid jeg virkelig må være med på jobb. Nå er det bare det jeg sår ønsker, slik som julepynt og julegave ect. Så klarer jeg ikke det går det fint. Nå er det bare kontorarbeid og opplæring.

Og løsningen er værst, men holder den i sjakk hos kiropraktor. I verste fall må jeg oftere dit den siste tiden enn 3 uker.

hatt vondt i skambenet helt siden uke 25 av svangerskapet.. :s hadde akkurat samme plagene med førstemann, og begynte på samme tid i svangerskapet. går greit når jeg er rolig. men om jeg beveger meg litt, setter meg ned igjen og skal reise meg etter en stund er det paaaaaaaain... :p men men, heldigvis plager som resulterer i et vidunder :) så da får man heller bare ta det litt rolig da :D

Jordmor var nøye på at det var ikle bekken låsning eller løsning.. det var bekkenproblemer. Jeg som akkurat har lært forskjellen xD

Back
Topp