Noen so. Har vondt i skambenet? Og ha er det? Jeg har det. Stikker, skjerer litt. Samtidig som jeg føler meg mørbanket. Er det kanskje jeg som sover i en teit stilling. Samtidig som det noen gang går litt opp ala ligamentsmerter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst! Bekkenløsning! ?!?! Åh, dette blir noen morsomme uker framover. Låsning bak og løsning forran.. jaja skal til kiropraktoren i neste uke. Takk jenter. Uansett roet dem meg litt.
Var litt "hysterisk" i får. Vondt i skambenet, fant blod nedentil som visst nok bare var papercut og var svimmel. Og jeg trodde jeg hadde lite bevegelse. Og hun hadde flytta på seg så buksa i en str opp passa ikke.
Ble litt mye for meg... xD
Takk, føler meg litt lettere i hodet nå og klar for en ny dag. Med eller uten smerter. Skal ta den med storm.
Går nok bra. Bare jeg klarer meg til permisjon begynner så er jeg stor fornøyd. Er ferdig med alt av fysisk arbeid jeg virkelig må være med på jobb. Nå er det bare det jeg sår ønsker, slik som julepynt og julegave ect. Så klarer jeg ikke det går det fint. Nå er det bare kontorarbeid og opplæring.Uff, høres ut som det var litt mye på en gang ja! Godt du går ny dag i møte med godt motJeg hadde samme som deg forrige svangerskap. Er så vondt :-( Har ikke kjent noe som helst i skambenet denne gangen, nå sitter det i hoftene og korsryggen. 3 korte måneder igjen nå :-D skal bli godt å slippe diverse ubehageligheter
![]()
![]()