mamatina Glad i forumet Oktobermirakler 2013 4 Aug 2013 #1 Flere enn meg som har det? Er sikkert fordi det blir mye press på det og sånn.. Men fryktelig ubehagelig da
Flere enn meg som har det? Er sikkert fordi det blir mye press på det og sånn.. Men fryktelig ubehagelig da
<3 BAMBINO E> Elsker forumet Oktobermirakler 2013 4 Aug 2013 #2 En ganske vond del av bekkenløsninga mi det Fikk det eyter at jeg prøvde meg en liten tur på sykkel i april På "mobben"
En ganske vond del av bekkenløsninga mi det Fikk det eyter at jeg prøvde meg en liten tur på sykkel i april På "mobben"
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 4 Aug 2013 #3 Æsj, ja dette har jeg også! Det er skikkelig ubehagelig og vondt! Må virkelig bite meg i det innemellom!
Æsj, ja dette har jeg også! Det er skikkelig ubehagelig og vondt! Må virkelig bite meg i det innemellom!
E Et-nytt-gull Glad i forumet 4 Aug 2013 #4 Jaaa,det har blitt ganske mye værre i det siste... og merkes godt når jeg skal snu meg i senga etter enn dag,bare med moderat aktivitet .
Jaaa,det har blitt ganske mye værre i det siste... og merkes godt når jeg skal snu meg i senga etter enn dag,bare med moderat aktivitet .
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 4 Aug 2013 #5 Uff, ja eller hvis man ligger på sofaen med bena utstrekt og så skal krysse føttene.... himmel og hav det er vondt det!
Uff, ja eller hvis man ligger på sofaen med bena utstrekt og så skal krysse føttene.... himmel og hav det er vondt det!
Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 4 Aug 2013 #6 Jeg har ikke vondt heldigvis. Misunner ikke dere som har:/