Vondt i siden når jeg tisser

Mamma x 2 jenter

Betatt av forumet
Det siste døgnet har det gjort ganske vondt i venstresiden hver gang jeg er på do.. Smertene avtar etterhvert, men er verst mens jeg sitter på doen.. er dette vanlig? Kjenner jeg er redd for å være gravid utenfor livmoren:( Noen som har opplevd liknende??? Er 7+0 i dag..
 
Du kan ikke ha en uvi elns da? :pompus:
 
Det samme har jeg! Er 5+3 og kjenner en type vond klem på venstre side når jeg tisser. Jeg vet ikke hva det er, men oppdater meg om hva legen din sa
Har også vært innom tanken på svangerskap utenfor livmoren
 
Hatt det fra og til hver gang jeg har vært gravid, ofte verre hvis jeg er skikkelig tisse trengt eller stresser med å bli ferdig :hilarious: Fikk forklart at det mest sannsynlig var ligamentsmerter. Har det også ved brå/rare bevegelser. Kan gjøre mildt sagt skit vondt til tider, som en skikkelig strekk. Men sjekk selvfølgelig opp hvis du uroer deg.

Tredje gangen gravid nå så slått meg til ro med at det er sånn for meg :)
 
Vært på TUL og der kom forklaringen på smertene. Lille spire ligger heldigvis på rett plass. Men grunnet ivf så er eggstokkene fortsatt veldig store, og det er stooore cyster på begge sider... Glemte å spørre om de kunne sprekke, men har legetime også i dag, så får høre da :hilarious:
 
Jeg fikk også vont en periode, men har gått over nå. Aner ikke hva det kunne ha kommet av.
 
Ved graviditet utenfor livmoren gjør det gjerne vondt hele tiden/uten et bestemt mønster/ ikke bare i noen bestemte situasjoner. Men alle rare smerter bør sjekkes opp når man er gravid tenker jeg!
 
Back
Topp