Vondt i ryggen

Bicka

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Er 7+5 og har så vondt i korsryggen, trodde det var siden jeg har sovet dårlig, men blir jo værre. Sitter jeg lenge stråler det ned i rompa, og det sprer seg gjerne oppover i ryggen og.

Hva kan det skyldes?

Kan det være bekkenet...? Noen merker det veldig tidlig.

Kan det være bekkenet...? Noen merker det veldig tidlig.

Blææ! Håper ikke det [emoji85]
Skal på kontroll neste mandag, så får høre med legen om det er vondt enda da [emoji85]

Hadde det foran i forrige svangerskap, men da mot slutten [emoji85]

Høres litt ut som tidlig bekkenløsning,ja. Huff. Snakk med legen din,du. Kanskje du får fysio?[emoji4]

Høres litt ut som tidlig bekkenløsning,ja. Huff. Snakk med legen din,du. Kanskje du får fysio?[emoji4]

Blææ! Så tidlig [emoji15]
Får høre med legen og be om henvisning. Trenger ryggen min liksom [emoji23]

Forrige gang fikk jeg bekkenløsning i uke 4+5, nå merker jeg det så vidt, men ikke i nærheten av det jeg hadde sist. Begynner bak i korsryggen og steåler nedover beina på meg, akkurat sånn som du beskriver det. Få tak i en fysio som har god erfaring med bekkenløsning, og som kan vise deg øvelser du kan gjøre hjemme for å tøye ut når det blir ille. Jeg fikk først en som hadde peiling helt på slutten sist og da fikk jeg endelig hjelp. Satt i rullestol på det verste, ellers så gikk jeg nesten hele svangerskapet på krykker pga bekkenet.

Så tidlig? [emoji15]

Ja noen får plager veldig tidlig, mens andre ikke får plager i det hele tatt.

Kjent det selv et par uker, spesielt om jeg har sovet på siden om natten, da føles det som hele bekkenet har kollapset når jeg våkner[emoji32]

Back
Topp