Vondt i ryggen

Spire 2017

Flørter med forumet
Hei. Flere som verker veldi i ryggen? Våknet i morges og hadde veldi rygg smerter/mens smerter tok en paracet og en dusj men hjelpte ikke noe særlig...det ga seg litt nå kommer og går...skulle vært på jobb denne helgen men fikk sykemelding og skulle komme komme til legeb pp mandag...er ikke mer enn rundt 6 uker på vei

Jeg har vondt nederst i ryggen, liksom overgang rygg-rompe-bekken, og i halebeinet. Både mye ståing og mye sitting blir feil, utover kvelden sovner jeg rett og slett i rompa. Grusomt ekkelt, blir bedre når jeg legger meg (sover på side og mage).

Jeg har vondt nederst i ryggen, liksom overgang rygg-rompe-bekken, og i halebeinet. Både mye ståing og mye sitting blir feil, utover kvelden sovner jeg rett og slett i rompa. Grusomt ekkelt, blir bedre når jeg legger meg (sover på side og mage).
K langt e du på vei?

Jeg har også vondt, men det sitter i hele ryggen. Spesielt ille blir det hvis jeg står lenge. Er 7+3.

Jeg har vært litt plager med smerter i nakken i det siste. Vet ikke om det er relatert til graviditeten, men har ikke vært plaget med dette tidligere.

Litt sånn "sliten" følelse i korsryggen, kan minne om sånn man blir når man har traska rundt på kjøpesenter en hel dag - shoppingrygg :p

Sliten i korsryggen her også

Litt sånn "sliten" følelse i korsryggen, kan minne om sånn man blir når man har traska rundt på kjøpesenter en hel dag - shoppingrygg :p

Jaaa! Jeg er en utrolig veik shopper :p Elsker internett ;)

Fikk tips sist jeg var gravid fra kiropraktor å sitte på sånn pilatesball og "rulle på bekkenet". Det hjalp meg veldig

Det værste er på mårningen synes jeg. Helt forferdelig... Finner ikke en god liggestilling. Nesten bedre å stå opp. Men er jo så trøtt :( blæ

Det værste er på mårningen synes jeg. Helt forferdelig... Finner ikke en god liggestilling. Nesten bedre å stå opp. Men er jo så trøtt :( blæ
Ja på måronen e det kjempe vondt

Back
Topp