Jeg skulle på jobb idag, sånn 3-4 timer ettersom jeg er 70% sykemeldt, men det sluttet med en 8 timers arbeidsdag med mye gåing, tunge lyft og ubehagelige arbeidsstillinger.
Ikke det beste å gjøre når man er gravid og i dårlig form
Nå var formen helt grei idag så det gikk veldig bra å være på jobb allikevel
Men etter middagen når skulle jeg reise meg og gå med tallerken, så kjente jeg hvordan det stakk i nedre delen av ryggen. Jeg satte meg i godstolen og la meg ned og kjent hvordan det "brente godt" når kroppen fikk slappe av og strekke ut.
10 min seinere skulle jeg hjelpe gutten å ta frem noe leker, men da kunna jeg ikke gå!!
Ryggen ville ikke rette seg ut og jeg fikk linke forsiktig med krommet rygg og hjelpe han for å så linke tilbake til stolen og legge meg.
Jeg kjenner det presser i korsryggen hele tiden og det gjør vondt om jeg prøver å skifte sitte-/liggestilling.
Høres det ut som bekkenløsning eller bare en overanstrengning?
Håper på det gir med seg i løpet av kvelden for jeg har to jobber jeg må på imorgen og
(Men etter det er jeg fri resten av uken)
Ikke det beste å gjøre når man er gravid og i dårlig form
Nå var formen helt grei idag så det gikk veldig bra å være på jobb allikevel
Men etter middagen når skulle jeg reise meg og gå med tallerken, så kjente jeg hvordan det stakk i nedre delen av ryggen. Jeg satte meg i godstolen og la meg ned og kjent hvordan det "brente godt" når kroppen fikk slappe av og strekke ut.
10 min seinere skulle jeg hjelpe gutten å ta frem noe leker, men da kunna jeg ikke gå!!
Ryggen ville ikke rette seg ut og jeg fikk linke forsiktig med krommet rygg og hjelpe han for å så linke tilbake til stolen og legge meg.
Jeg kjenner det presser i korsryggen hele tiden og det gjør vondt om jeg prøver å skifte sitte-/liggestilling.
Høres det ut som bekkenløsning eller bare en overanstrengning?
Håper på det gir med seg i løpet av kvelden for jeg har to jobber jeg må på imorgen og
(Men etter det er jeg fri resten av uken)