Vondt i ryggen

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg skulle på jobb idag, sånn 3-4 timer ettersom jeg er 70% sykemeldt, men det sluttet med en 8 timers arbeidsdag med mye gåing, tunge lyft og ubehagelige arbeidsstillinger.
Ikke det beste å gjøre når man er gravid og i dårlig form :(
Nå var formen helt grei idag så det gikk veldig bra å være på jobb allikevel :)

Men etter middagen når skulle jeg reise meg og gå med tallerken, så kjente jeg hvordan det stakk i nedre delen av ryggen. Jeg satte meg i godstolen og la meg ned og kjent hvordan det "brente godt" når kroppen fikk slappe av og strekke ut.

10 min seinere skulle jeg hjelpe gutten å ta frem noe leker, men da kunna jeg ikke gå!! :o
Ryggen ville ikke rette seg ut og jeg fikk linke forsiktig med krommet rygg og hjelpe han for å så linke tilbake til stolen og legge meg.
Jeg kjenner det presser i korsryggen hele tiden og det gjør vondt om jeg prøver å skifte sitte-/liggestilling.

Høres det ut som bekkenløsning eller bare en overanstrengning? :(
Håper på det gir med seg i løpet av kvelden for jeg har to jobber jeg må på imorgen og :(
(Men etter det er jeg fri resten av uken)

Høres ut som noe jeg har hatt før :p etter mye løft på småbarnsavdeling i barnehage. Da ble det så gale at jeg kom meg nesten ikke utav senga. Så måtte til kiropraktor å knekke på plass ;)

Høres ut som noe jeg har hatt før :p etter mye løft på småbarnsavdeling i barnehage. Da ble det så gale at jeg kom meg nesten ikke utav senga. Så måtte til kiropraktor å knekke på plass ;)
Å fy! :o
Jeg håper det er overgående... Venter å ser :(
Va det nå forresten? Eller tidligere?

Høres ut som hekseskudd, utrolig vondt!
Du må se ann om du kan jobbe imorgen men ville ikke forventet det :(

Høres ut som hekseskudd, utrolig vondt!
Du må se ann om du kan jobbe imorgen men ville ikke forventet det :(
Har aldri hørt om :o
Det er mye bedre nå da, tok en ekstremt varm dusj, så nå kan jeg gå normalt men er fortsatt øm i nedre delen av ryggen. Føler det er slitsomt å sitte lenge i samme posisjon.
Gleder meg til sengen nå :)

Å fy! :o
Jeg håper det er overgående... Venter å ser :(
Va det nå forresten? Eller tidligere?
Ikke nå nei, men hadde det et par ganger tidligere. Første gang gikk det over av seg selv :) Men kunne ikke gå på jobb. Håper det gir seg hos deg snart! God bedring :)

Mye bedre faktisk :) det hjalp å sove litt. Føler det ømmer om jeg sitter lenge, men er bare hjemme idag og prøver å ta det med ro så det blir nok bedre etterhvert :)
Så bra! Kam det være bekkenet dom har begynt å trøble? Hva med en time hos kiropraktor eller fysio for å finne ut av det. Og eventuelt få noen øvelser og slikt som kan hjelpe...?
Vet hvor kjipt det er med vond rygg!! Håper det går over snart! :)

Last edited:
Back
Topp