Vondt i ryggen

jente 92

Elsker forumet
Jeg har siden på morran igår hatt skikkelig vondt i hele venstre side av ryggen. Har sliti endel med ryggen når som jeg er gravid, men aldri på denne måten og aldri så vondt. Klarer ikke bøye meg, eller bevege meg nesten i det hele tatt.

Er gravid i uke 34 nå.

Andre som har opplevd det samme? Og hva kan det komme av?

Men det er kun ryggen. Fra korsryggen og nedover har jeg ikke vondt i det hele tatt.. .. Så kan vel ikke være bekkenløsning da?

Hvor høyt opp i ryggen har du vondt da? Bekkenløsning/låsning er vel vanlig fra korsryggen, men det er sikkert mulig for smertene å forplante seg og. Eller rett og slett andre belastnings "skader". Leddbånd osv blir vel ofte løsere under graviditet, og det blir en annen tyngde og belastning på ryggen en den er vandt til, så vil ikke tro det er uvanlig med diverse ryggsmerter.

Hvis ikke kan det vel også være nyrebekkenbetennelse. Jeg forvekslet dette med ryggsmerter, og hadde så vondt at jeg ikke klarte å få på meg sokker engang..

Hvor høyt opp i ryggen har du vondt da? Bekkenløsning/låsning er vel vanlig fra korsryggen, men det er sikkert mulig for smertene å forplante seg og. Eller rett og slett andre belastnings "skader". Leddbånd osv blir vel ofte løsere under graviditet, og det blir en annen tyngde og belastning på ryggen en den er vandt til, så vil ikke tro det er uvanlig med diverse ryggsmerter.

Hvis ikke kan det vel også være nyrebekkenbetennelse. Jeg forvekslet dette med ryggsmerter, og hadde så vondt at jeg ikke klarte å få på meg sokker engang..

Kan vel si at det er fra korsryggen og oppover, altså ikke i korsryggen. :)

Haha, skulle ta på meg sokker igår kveld. Og det var såvidt jeg fikk det til :P

Det er tungt for en kropp å gå gravid så normalt med litt plager på slutten desverre

Kan vel si at det er fra korsryggen og oppover, altså ikke i korsryggen. :)

Haha, skulle ta på meg sokker igår kveld. Og det var såvidt jeg fikk det til :P

Np aner jo ikke jeg hvordan det er på slutten av svangerskapet da, men sikkert ikke unormalt pga den uvante lasten ;) håper det blir bedre igjen veldig snart

Back
Topp