Vondt i ryggen

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som sliter m det?? Har fått skikkelig verk i rygge i dag.. Har hatt ubehag i bekkenet siden positiv test, men i dag har eg liksom hatt mer vondt i korsryggen.. Ganske bale om man kan si d sånn...
 
Jeg har også hatt vondt i ryggen i dag. Eller litt mer murring på en måte. Håper det gir seg :/ God bedring!
 
Jeg venter på at korsryggen og bekkenet skal gi fra seg smerter.. ifl min manuellterapaut som jeg har gått hos hele forrige graviditet hvor jeg sleit veldig med bekken og helt siden den gang vært der for å gjøre skadene mindre..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff, det høres ikke godt ut :( Jeg har ikke hatt bekkenløsning i de to andre svangerskapene, men kjente noe også sist jeg mistet. Håper ikke det er begynnende bekkenløsning hos oss!
 
Snillåner tråden din litt siden dere alt snakket om dette håper fet er greit:)

Hvordan er egentlig bekkenløsning?
Jeg har fra før en 09 gutt og me han var jeg nok usedvanlig bortskjemt for di største iritasjonene var den ene gangen jeg spydde hver dag (rett etter jeg sto opp så ferdig me de ikke noe kvalm eller uhell) og etter sånn ca uke 25 kunne jeg ikke sitte i en rett stilling da lille mann satt me hode under ribbebeina:p

Denne gangen har jeg intense smerter helt nederst i korsryggen og noen ganger er det jo så intenst at de er rett før jeg griner.
 
Snillåner tråden din litt siden dere alt snakket om dette håper fet er greit:)

Hvordan er egentlig bekkenløsning?
Jeg har fra før en 09 gutt og me han var jeg nok usedvanlig bortskjemt for di største iritasjonene var den ene gangen jeg spydde hver dag (rett etter jeg sto opp så ferdig me de ikke noe kvalm eller uhell) og etter sånn ca uke 25 kunne jeg ikke sitte i en rett stilling da lille mann satt me hode under ribbebeina:p

Denne gangen har jeg intense smerter helt nederst i korsryggen og noen ganger er det jo så intenst at de er rett før jeg griner.
Det høres veldig ut som bekkenløsning!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vondt i ryggen her også. Regner med at det har en sammenheng med bekkenlåsningen selv om jeg ikke kjenner så godt til den akkurat nå.
Men er ganske grusomt. Verker hele tiden og innimellom hvis jeg gjør noen litt uvante bevegelser så er det akkurat som jeg får støt nedover i beina.

Har lest litt om det og virker som mange får vondt i korsryggen under svangerskapet. Også ganske tidlig
 
Ja, men regna med jeg skulle få det. Fikk bekkenløsning i uke 10 sist og måtte bruke krykker i uke 14.. gruer meg til smertene blir mer intense:-/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Får vondt i ryggen vist jeg sitter eller ligger for lenge i samme stilling. Så jeg prøver å holde meg i aktivitet og gå en tur hver dag. Men i går kjente jeg at bekkenet verka når jeg gikk fort... Håper ikke at jeg får bekkenløsning. Det er så vondt. Blir så hemma.
 
Jeg har også skikkelig stiv og vond korsrygg i dag... :-( Har slitt en del med rygg før og naprapat har fungert veldig bra, men nå er vel ikke det noe godt alternativ kanskje... :-p
 
er så vanskelig å skjule d på jobb!! klaarer ikke sitte meg normalt ned på gulvet, for gjør skikkelig vondt når halebenet treffer gulvet...
 
tror jeg har fått problemer her å.. gjør så vondt til tider..
 
Jeg merker at det hjelper og gjøre fysiske ting. Er helt super i ryggen etter meg og mannen har vert i fjøse og jeg har stått der og gafflet på silo i evigheter
 
Back
Topp