Vondt i ryggen!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Noen andre med vondt i ryggen? Det gjelder hele nedre del og litt ned i rompa og rundt på hoftene! Har tatt det masse med ro derfor litt rart om det er bekkenløsningen som jeg merket for noen uker siden!
 
Har det omtrent likt...
Bekkenløsningen ble aldri helt bra igjen etter forrige gang, og plagene har bare blitt værre nå siste dagene. Men merker det spesielt godt hvis jeg har anstrengt meg litt ekstra, f.eks. Støvsuging, gulvvask osv. :(



Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)
 
Jo takk det har jeg... Helt grusomt. Det gjør vondt i korsryggen også stråler det nedover bena.. Og jeg merker det veeeeldig etter 8 timer på jobb, og jeg står vel 90% av tiden. blir sliten av det.. Regner nesten med at jeg snart søker om svangerskapspenger.... :(
 
Noen andre med vondt i ryggen? Det gjelder hele nedre del og litt ned i rompa og rundt på hoftene! Har tatt det masse med ro derfor litt rart om det er bekkenløsningen som jeg merket for noen uker siden!

Jeg er plaget med akkurat det samme. Tenker det er bekkenlåsning, ikke bekkenløsning.
 
Jeg har hatt veldig vondt i korsryggen i dag, men ikke med stråling og sånt som dere snakker om... Aner ikke hva det er jeg..
 
Back
Topp