Vondt i ryggen

mortil3stk

Forelsket i forumet
I natt og i dag har jeg hatt vondt i ryggen og en del i lysken... Synes dette er tidlig...Noen andre??

Jeg har slitt med vondt i ryggen helt fra starten, heldigvis ikke bekkenet men hormoner som slakker noe sener eller leddbånd etter hva fysioterapeuten sa.. Så her er vi allt i gang med tilrettelegging på jobb pga tunge løft, med tilretteleggings tilskudd og greier.. Føler meg skikkelig teit siden jeg er den yngste på arbeidsplassen :-P men men.. Håper det går over fort hos deg jaffal :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

De siste dagene nå har jeg kjent det i ryggen ja.
Men så har det også blitt mere press/strekk i hele livmora også.
Mulig den har en vokseperiode nå, vokser vel litt i rykk og napp?

Jeg får fort vondt i ryggen hvis jeg står mye og når jeg ligger lenge i sengen.
Hvis jeg sitter lenge får jeg vondt i baken, og i området rundt halebeinet. Området vondt skambeinet gjør vondt hver gang jeg beveger bena. Ikke lett å finne en stilling som er behagelig for tiden o.O

Tusen takk for svar :) Magen har kommet skikkelig ut nå..så kan jo komme av det også.. Fortsatt litt vondt nå...Men..klarer å fungere på jobben.. Må sikkert være litt mer forsiktig.. Jobber på en småbarnsavdeling

Jeg plages litt med ryggen når jeg står for lenge, så det hender jeg må finne fram en krakk eller noe mens jeg lager middag slik at jeg kan sette meg nedpå iblant. Det kan være noe som henger igjen fra forrige graviditet, da jeg fikk en gigantmage, og dermed fikk en litt trøblete rygg.

Back
Topp