Vondt i ryggen

x1xTrista

Elsker forumet
Jeg har så vondt i ryggen min. Når jeg går verker det i korsryggen, når jeg sitter stikker det oppe "under englevingene". Finner ingen god sittestilling, det er et helvete å være på jobb om dagen... [&:]

Det er ikke sikkert det har noe med svangerskapet å gjøre, for det er jo tidlig enda, men jeg har en medfødt feil i ryggen som har plaget meg ganske jevnlig siden jeg var 13 år. [:(]

Det beste er å ligge, men jeg kan jo ikke ligge hele dagen heller. Og selv om jeg på en måte synes det hadde vært innmari deilig med sykemelding, men så sier samvittigheten at jeg kan jo ikke det. Det blir jo så vanskelig for arbeidsgiveren.

Får vel holde ut en stund til. [:'(]

Det der hørtes ikke noe godt ut,Trista [:(] Jeg har en feilstilling i ryggen etter ett fall på barneskolen så jeg er også spent på hvordan det kommer til å gå når magen blir større,men foreløpig har jeg ikke hatt problemer med det.

Angående dine kvaler i forhold til sykemelding; ingen er uunnværlige, selv om vi vel gjerne vil tro det [;)], i disse månedene du bærer fram barnet ditt skal du ta hensyn til deg selv,først og fremst!! Du trenger jo ikke sykmelde deg 100 %, prøv med 20 % prosent eller noe til å begynne med sånn at du kanskje kan jobbe kortere dager eller ta en lengre pause midt på dagen der du kan legge deg ned og slappe av. Nå vet jo ikke jeg hva du jobber med da... Husk også at arbeidsgiver har plikt til å tilrettelegge arbeidssituasjonen for deg hvis du har behov for det!!

Lykke til, håper det ordner seg til det beste for både deg og arbeidsgiveren din, men først og fremst for deg [:D][:D]

Jo da kjenner til det meste av hva arbeidsgiver skal gjøre. Jobben min det [:D]
Og jeg vet jeg ikke er uunnværlig (litt synd på en måte men... hehe).

Jeg tror det kan være at jeg blir sittende for lenge av gangen. Jeg sitter på kontor, jobber som personal- og lønnskonsulent. Tror vi har en pult i kjelleren som kan heises slik at man kan stå og jobbe. Men det hjelper jo så lite... er jo vondt og stå også.

Har bestemt meg for å holde ut til jeg er ferdig med årsavslutningen for lønn, før jeg snakker med legen om dette. Kanskje det har bedret seg til det og. Om ikke så har jeg i hvertfall litt bedre samvittighet for å sykemelde meg når jeg er ferdig med den oppgava. Det er bare jeg i bedriften som kan dette se.

Greit å klage litt her se, så slipper samboeren alt [:D]

Den er grei [:)] Klag i vei du- vi tåler det [:D][:D][:D]

Back
Topp