Vondt i ryggen

Snoopy

Betatt av forumet
Hei
Lurte på om noen av dere har det samme som meg?
Jeg har så utrolig vondt i ryggen. [:(][:(] Verken befinner seg rett under BH på høyre side helt med ryggraden. Tror derfor ikke at det kan være bekkenlåsning.
Får vondt etter å ha gått og stått noen få timer. Føles ut som jeg er supertrøtt i ryggen. Har nå slitt med dette i 2 uker[:@]

Er på ferie nå i Thailand men skal til legen når jeg kommer hjem for å høre om det er noe han kan gjøre...

Jeg får til tider betennelse akkurat på den plassen du beskriver. Vet ikke om det er det for deg da. :) Fikk det første gangen da jeg var i tenårene fordi jeg nektet å kle på meg ordentlig om vinteren og dermed sto og hutret og frøs, og anstrengte den muskelen til det gikk gæli.. Kjennes ut som en knute jeg ikke får til å tøye. Eneste som hjelper er å ligge helt flatt ut og prøve å slappe mest mulig av i kroppen.

Er jeg for mye i ro får jeg vondt i ryggen, og omtrent samme som deg.. men har tving meg selv til å bevege meg en del i det sise og da har jeg følt meg bedre.. Men jeg har fått henvisning fra lege nå til å gå til fysio kiropraktor, så tenkte jeg skulle få en time der og være litt forebyggende :-) Er velig lang i ryggen og litt redd for å få ryggproblemer..

Back
Topp