Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Nå er jeg 11+3 på vei, og begynnte å kjenne smerter i korsryggen på mandag... Er det noen av dere andre som har det?
Gleder meg til oktober, å få se den lille tassen som gjemmer seg inni meg :) ganske merkelig at vi har et lite nytt menneske inni oss ;)
Jeg er vel 11+4 og har nå begyndt og merket at jeg har vondt i korsryggen, men jeg har en skade der fra tidligere så jeg vet ikke om det er pga den eller om det kan være bekkenløsning som jeg begynder og kjenne til.
Vi får være flinke og lytte til kroppen og gjøre det som er godt for den.
Men om det er bekkenl. du begynder og kjenne på kanskje det er lurt og få en hennvisning til fysio for og forebygge at det blir værre?
Om det blir værre så er det nok lurt å få en fysio til å ta bekkenløsningstester for å se om du får utslag..
Så kan du få henvisning av lege og får gratis behandling..
Følge med på utviklinga affal.. kan ha strukket en muskel eller liten skive som trenger en knekking (kiropraktor/fysio).. men ..Ha BL i bakhodet...
Jeg har også hatt vondt i korsryggen, men fikk i dag påvist urinveisinfeksjon, så legene trodde det kom av det. (håper det, å at det ikke er bl.)
Blir en rolig påske, å håper å bli frisk fort igjen!
Jeg har også smerter i korsryggen og vondt i setemuskelen på begge sider. Jeg spurte kiropraktoren, faktisk 2 forskjellige, og begge sa at det var nok hormonellt betinget disse smertene. De avviste med en gang at det var BL. [:)]