Vondt i/rundt navelen

Høstmamma-15-18

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Er det noen som har opplevd smerter/ubehag rundt navelen?

Det er ømt rundt og ser/kjennes litt ut som huden rundt slår sprekker (men ikke på samme måte som strekkmerker).

Hadde det ikke sånn ved forrige graviditet, men ble aldri så stor som jeg er nå...
 
Har navlen «poppet ut» hos deg? Navlebrokk?
Jeg fikk det ved forrige graviditet, da var følelsen litt som du beskriver + at d kjentes ut som en streng fra innsiden av navlen og bakover ble strekt skikkelig før den plutselig løsnet[emoji85] Denne gangen kom navlen ut både tidligere og mer[emoji28]
 
Håper ikke det er brokk, synes det høres skummelt ut...:smiley-ashamed004 Hva gjør man om det er det? Venter til det går over av seg selv?

Navlen har ikke poppet, så jeg håper det bare er det... Den gjorde aldri det forrige graviditet. Men med 8 uker igjen så kommer det vel til å skje denne gangen...
 
Ikke så lenge siden jeg hadde det selv. Hadde det aldri sist, men det gikk over etter et par dager her vertfall :)
 
Håper ikke det er brokk, synes det høres skummelt ut...:smiley-ashamed004 Hva gjør man om det er det? Venter til det går over av seg selv?

Navlen har ikke poppet, så jeg håper det bare er det... Den gjorde aldri det forrige graviditet. Men med 8 uker igjen så kommer det vel til å skje denne gangen...

Om d skulle være navlebrokk er det ikke farlig, mest ekkelt den tiden før den kommer ut[emoji38] Her gikk den helt tilbake til normalen etter fødsel, men om man blir plaget kan man vel få operasjon etter d jeg forstod[emoji848][emoji4]
 
Om d skulle være navlebrokk er det ikke farlig, mest ekkelt den tiden før den kommer ut[emoji38] Her gikk den helt tilbake til normalen etter fødsel, men om man blir plaget kan man vel få operasjon etter d jeg forstod[emoji848][emoji4]

Takk for svar :) Jeg får bare ta det som kommer :)
 
Navlen min stakk litt ut ved begge graviditetene, men hadde ikke navlebrokk av den grunn :) Det strakk også i huden rundt navlen med nr2, ikke særlig med Nr1, så jeg smøre meg godt og kom fort tilbake til normalen ifh til hud :)
 
Back
Topp