Vondt i rumpa!

Riskornet

Flørter med forumet
Har så forferdelig vondt i rumpa, eller i hemoriden etter fødsel. Har brukt stikkpiller/krem i 2-3 dager, men synes det egentlig bare blir verre. Noen andre som har det likt? Tips? Er ikke forstoppet
 
Var voldsomt plaget etter min første fødsel jeg også. Tror det tok en ukes tid før det begynte å hjelpe. Da tok jeg vel stikkpiller + scheriproct krem. Hold ut! Også tar du en telefon til legen om det vedvarer, selvsagt :happy:
 
Har så forferdelig vondt i rumpa, eller i hemoriden etter fødsel. Har brukt stikkpiller/krem i 2-3 dager, men synes det egentlig bare blir verre. Noen andre som har det likt? Tips? Er ikke forstoppet
Sniker.

Jeg hadde en satans hemoride etter fødsel (jeg fikk den litt før og fødsel gjorde den helt jævlig) og den var egentlig vondere enn alt annet der nede. Føltes ut som jeg aldri skulle bli bra igjen men plutselig en dag var den borte. Tror det gikk en ukes tid, kanskje litt mer. Men ble helt borte så hold ut :happy:
 
Sniker.

Jeg hadde en satans hemoride etter fødsel (jeg fikk den litt før og fødsel gjorde den helt jævlig) og den var egentlig vondere enn alt annet der nede. Føltes ut som jeg aldri skulle bli bra igjen men plutselig en dag var den borte. Tror det gikk en ukes tid, kanskje litt mer. Men ble helt borte så hold ut :happy:




Hadde det helt likt som deg. Smurte meg med alcos anal kremen morgen og kveld og ved hver avføring. Det tok noen dager før eg merket bedring. Og når det ble bedre så kunne eg endelig sitte godt igjen og gå. Følte et stort ubehag bare og bevege meg. Har no etter 2 uker bare en liten flik igjen. Håper den forsvinner og.
 
Back
Topp