Vondt i rumpa

JuniMamma16

Blir kjent med forumet
Har begynt å få vondt på høyre siden av rumpa i det siste. De stråler noen ganger ned i låret. Kan komme når jeg går, sitter eller ligger. Det er ikke sånne grusomt smerter men merket at noe ikke er som det skal :)

Leste noe om at det kunne være bekkenløsning? Noen andre som har opplevd noe lignende? Og hva gjorde dere evt med det? Vurderer å ringe fysioterapeuten mi i morgen å høre hva han sier?

Jeg har det samme. Kun på den ene siden. Ikke vondt hele tiden, men når det er vondt, så er det vindt uansett om jeg står, går eller ligger.

Snakket med naprapaten min i dag. Og han snakka om noe muskelknuter setemusklaturen. Så får se om han får ordna på det eller så får jeg gå til en annen fysioterapeut jeg har :)

Jeg fikk det forrige svangerskap. Viste seg å være en låsning i bekkenet, så en runde hos kiropraktor, og en time med heftig trening hvor kroppen ble skikkelig varm så løsnet det ;)

Jeg har det på samme måte, og i tillegg verker det veldig om jeg ligger på høyresiden. Jeg går til kiropraktor pga skuldre/nakke og hun knekker på plass bekkenet iogså fordi hun sier at det ikke er helt som normalt, men hun har ikke sagt at det er bekkenløsning enda, men kanskje at det blir verre og verre om hun ikke behandler det :)

Jeg hadde veldig vondt i ene hofta når jeg lå i senga på siden ett par netter på rad, men det gav seg av seg selv..

Back
Topp